При виконкомі Кіровоградської міської ради створено художню раду. Під час її першого засідання, що відбулося минулого тижня, розглядалися питання відповідності естетичним нормам реклами та вивісок на фасадах будинків Кіровограда.
На розгляд членів новоутвореного дорадчого органу було винесено ряд дизайн-проектів, запропонованих рекламними агенціями міста. Правда, з’ясувалося, що більшість із них уже реалізовані, тож навіть у випадках, коли ці дизайн-проекти, м’яко кажучи, не є ідеальними з точки зору естетики, вплинути на ситуацію уже неможливо. Тож члени ради вирішили, що надалі розглядатимуть лише нові проекти та ті, які потребують поновлення через закінчення терміну паспорта фасаду приміщення, який надається раз на п’ять років.
Загалом же зазначила голова обласної організації Спілки рекламістів України Ірина Саєнко, з огляду на те, що з першого липня цього року набрав чинності новий Закон про рекламу, є потреба у розробці нових нормативних документів і на місцевому рівні, – зокрема, які б регламентували правила розміщення реклами, передбачали певні вимоги до її естетичності, гармонійності з історичним центром міста, обумовлювали засоби впливу на порушників й таке інше. Із доцільністю такої пропозиції погодився й начальник управління містобудування та архітектури міської ради Вадим Мездрін, наголосивши, що відповідні документи будуть уже найближчим часом розроблені працівниками управління, а поки що доведеться працювати, керуючись правилами благоустрою міста.