Минулого вівторка замість ТОВ "ЄТК" кіровоградців тролейбусами почало перевозити комунальне підприємство "Електротранс". При цьому люди не відчули жодних негативних змін у роботі електротранспорту.
За словами начальника міського управління розвитку транспорту та зв’язку Олександра Вергуна, усі тролейбуси вийшли на маршрути.
За кілька днів до цього, 22 квітня, міський голова Андрій Райкович побував на підприємстві "Єлисаветградська транспортна компанія", де зустрівся з його працівниками і запевнив:
- Колектив ми збережемо. Усі співробітники перейдуть на роботу на комунальне підприємство зі збереженням заробітної плати та всіх соціальних гарантій. Нині спеціалісти займаються підготовкою та укладенням необхідних договорів, аби підприємство працювало стабільно, без збоїв.
Міський очільник погодився призначити в. о. директора КП "Електротранс" головного інженера ТОВ "ЄТК" Олександра Луценка, за якого клопотав колектив. Того ж дня пообіді відбулася і перша зустріч новопризначеного керівника з Андрієм Райковичем.
- Усі юридичні і технічні питання повернення тролейбусного парку в комунальну власність урегульовано, тролейбусне сполучення в обласному центрі не зупиниться ні на день, - наголосив очільник міста на нараді з керівниками виконавчих органів міської ради 25 квітня. - Показником роботи нового підприємства стане єдиний критерій - наявність достатньої кількості тролейбусів на маршрутах і їх рух за графіком, зручним для пасажирів. Транспортна реформа в Кіровограді триватиме й надалі згідно з моєю передвиборчою програмою. Це значить, що головним транспортом у місті буде електричний транспорт і великомісткі автобуси.
А 26 квітня на засіданні виконкому міської ради було вирішено, що плата за проїзд у тролейбусах не зміниться і буде, як і раніше, 2,50 гривні. Міський голова зазначив, що повернення тролейбусного парку в комунальну власність дасть змогу місту ефективно розвивати як рухомий склад підприємства, так і запроваджувати зручні для пасажирів форми обслуговування.
- Торік приватне підприємство скористалося 20 мільйонами гривень державної субвенції на відшкодування перевезення пільгових категорій населення, - сказав Андрій Райкович. - Цьогоріч ці кошти підуть на розвиток електротранспорту. Міська влада планує оновити парк тролейбусів сучасними транспортними засобами, які мають запас автономного ходу на акумуляторах до 100 кілометрів. Це дасть змогу організувати перевезення пасажирів із селища Нового, інших віддалених мікрорайонів дешевшими комбінованими тролейбусами.
На думку міського голови, такі комбіновані тролейбуси будуть у Кіровограді під час перехідного етапу, а згодом їх замінять електробуси, які працюють від акумуляторних батарей.