Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), що на першому поверсі приміщення міської ради у Кропивницькому, четвертий тиждень працює і по суботах – від 8:00 до 15:00.
Про це на прес-конференції повідомив начальник управління адміністративних послуг і координатор центру надання адміністративних послуг Антон Шевченко.
Однак вихідного для більшості містян дня в ЦНАПі працюють не всі: у суботу там займаються реєстрацією місця проживання громадян, підприємницької діяльності, питаннями встановлення автономного опалення, записують на прийом до керівництва міста.
Антон Шевченко також розповів, що до переліку послуг центру нещодавно увійшла безплатна вторинна правова допомога для малозабезпеченого населення та переселенців (представництво їхніх інтересів у судах, дoпoмoгa у склaдaнні дoкументів юpидичнoгo хapaктеpу тощо). Для спрощення багатьох тривалих процедур, зокрема тих, що стосуються земельних питань, у центрі заплановано запровадити електронний документообіг. Програмний комплекс для цього вже придбано. Після початку повноцінної роботи системи електронного обігу документів кожен громадянин матиме змогу через інтернет-сервіси відслідковувати рух своїх заяви чи листа, бачити, на якому етапі розгляду перебуває документ.
Для того, щоб змінити назву міста та місця проживання в паспорті, кропивничани мають прийти до відділу реєстрації місця проживання особи в Центрі надання адмінпослуг, повідомила учасниця прес-конференції начальник названого відділу Катерина Струк (цю послугу там надають швидко і безкоштовно). Однак відмітка в паспорті, в якій вказано нові назви місця проживання його власника та нашого обласного центру, – не обов’язкова. Навіть під час виборів містяни можуть голосувати із застарілими даними в документі, що посвідчує особу.
Зараз спеціалісти відділу працюють над оцифруванням паперових носіїв з інформацією про місце реєстрації громадян, тож наступного року вже буде створено електронний реєстр територіальної громади.
Юрій ЛІСНИЧЕНКО