Незважаючи на підвищення тарифу на проїзд у громадському транспорті, скарги до комісії з питань розгляду звернень громадян щодо нетактовної поведінки водіїв продовжують надходити. Зокрема, на черговому засіданні цієї комісії під головуванням начальника управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Віктора Зубченка були розглянуті заяви кіровоградців на водіїв, які працюють на міських маршрутах №№ 112, 44, 15 та 126.
За інформацією керівництва ПП "Паритет-Сервіс", що обслуговує маршрут № 112, розгляд справи щодо нетактовної поведінки водія підприємства знаходиться у міському відділі МВС України в області. Адже скаржник у момент сварки із водієм був нібито у нетверезому стані, і водій доставив його безпосередньо в міліцію. Тому члени комісії запропонували керівнику підприємства для остаточного виправдання водія надати документальні підтвердження розгляду цієї ситуації (сам скаржник під час розгляду його заяви був відсутній).
Продовжують надходити скарги на водіїв підприємства “Олікс”. Цього разу постраждав один із членів комісії – представник товариства сліпих, його на зупинці проігнорував водій маршрутки №15. Того дня йшов сильний дощ, але водій не схотів взяти інваліда, що неприпустимо ні з моральної, ні з професійної точки зору. На жаль, у керівництва цього підприємства якесь схиблене ставлення до пільговиків. Кажуть, що підприємство взяло чималий кредит, і тепер йому потрібно його гасити, а з пенсіонерів та інвалідів, мовляв, жодного зиску. Але ж і інші перевізники начебто не на возах людей перевозять – теж витрачають кошти і на пальне, і на ремонт машин, і теж у свій час купляли транспортні засоби.
Тож члени комісії вкотре рекомендували керівництву всіх підприємств-перевізників регулярно проводити з водіями інструктажі, під час яких акцентувати увагу на необхідності постійного підвищення рівня обслуговування пасажирів та ввічливого з ними поводження. І ще раз наголосили: відмовляти пільговикам у безкоштовному проїзді жоден перевізник не має права.