Одним з основних пріоритетів діяльності Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області на 2017 рік є покращення якості обслуговування громадян, вдосконалення системи надання послуг.
На обліку в управлінні фонду перебуває 76858 одержувачів пенсій, в тому числі 66971 в м .Кропивницькому та 9887 в Кіровоградському районі.
В даний час управління Пенсійного фонду надає послуги з питань пенсійного забезпечення у відділах з обслуговування громадян №1 за адресою вул. .Соборна 4 та №2 за адресою вулиця Дарвіна 29 та працює за звичайним графіком роботи. З метою обслуговування громадян незалежно від місця реєстрації та одержання пенсійних послуг в приймальнях, які . максимально наближені до місця проживання громадян Кропивницьким об’єднаним управлінням створені віддалені робочі місця. А саме:
ЦНАП Кропивницької міської ради, віддалене робоче місце в Соколівській об’єднаній громаді та агентському пункті на базі управління соціального захисту Подільської районної у м .Кропивницькому ради.
Кожного понеділка та середи в кабінеті №126 Центру надання адміністративних послуг міської ради на 31 робочому місці здійснюється прийом громадян з питань пенсійного забезпечення. Прийом проводиться за електронною чергою, яка запроваджена в Центрі. На інформаційних стендах розміщені зразки заяв на призначення та перерахунок пенсій та інші інформаційні матеріали.
Робота агентського пункту в управлінні праці та соціального захисту населення Подільської районної ради організована на базі Центра соціальних виплат та компенсацій Подільської районної ради. Наші спеціалісти здійснюють прийом кожного вівторка та четверга в кабінеті №15 відповідно до затвердженого графіка.
Розпочато роботу віддаленого робочого місця в Соколівській об’єднаній громаді, яка налічує в своєму складі 5 сільських рад, на території яких проживає 6148 чоловік.
Відповідно до графіка спеціалісти фонду проводять прийом громадян в першу та третю середу місяця.
Спеціалістами управління на віддалених робочих місцях надаються консультації з питань призначення , перерахунку, виплати пенсій, роз’яснення пенсійного законодавства. Роз’яснення прав та обов’язків застрахованих осіб. Надання довідкової інформації. Попередній запис на прийом до керівництва управління. Інформування про порядок вирішення питання одержувачем послуг.
Про розширення мережі пунктів обслуговування громадян
Читайте також
