Про розширення мережі пунктів обслуговування громадян

Одним з основних пріоритетів діяльності Кропивницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області на 2017 рік є покращення якості обслуговування громадян, вдосконалення системи надання послуг.
На обліку в управлінні фонду перебуває 76858 одержувачів пенсій, в тому числі 66971 в м .Кропивницькому та 9887 в Кіровоградському районі.
В даний час управління Пенсійного фонду надає послуги з питань пенсійного забезпечення у відділах з обслуговування громадян №1 за адресою вул. .Соборна 4 та №2 за адресою вулиця Дарвіна 29 та працює за звичайним графіком роботи. З метою обслуговування громадян незалежно від місця реєстрації та одержання пенсійних послуг в приймальнях, які . максимально наближені до місця проживання громадян Кропивницьким об’єднаним управлінням створені віддалені робочі місця. А саме:
ЦНАП Кропивницької міської ради, віддалене робоче місце в Соколівській об’єднаній громаді та агентському пункті на базі управління соціального захисту Подільської районної у м .Кропивницькому ради.
Кожного понеділка та середи в кабінеті №126 Центру надання адміністративних послуг міської ради на 31 робочому місці здійснюється прийом громадян з питань пенсійного забезпечення. Прийом проводиться за електронною чергою, яка запроваджена в Центрі. На інформаційних стендах розміщені зразки заяв на призначення та перерахунок пенсій та інші інформаційні матеріали.
Робота агентського пункту в управлінні праці та соціального захисту населення Подільської районної ради організована на базі Центра соціальних виплат та компенсацій Подільської районної ради. Наші спеціалісти здійснюють прийом кожного вівторка та четверга в кабінеті №15 відповідно до затвердженого графіка.
Розпочато роботу віддаленого робочого місця в Соколівській об’єднаній громаді, яка налічує в своєму складі 5 сільських рад, на території яких проживає 6148 чоловік.
Відповідно до графіка спеціалісти фонду проводять прийом громадян в першу та третю середу місяця.
Спеціалістами управління на віддалених робочих місцях надаються консультації з питань призначення , перерахунку, виплати пенсій, роз’яснення пенсійного законодавства. Роз’яснення прав та обов’язків застрахованих осіб. Надання довідкової інформації. Попередній запис на прийом до керівництва управління. Інформування про порядок вирішення питання одержувачем послуг.

Читайте також