ПЕДАГОГИ – ЗА ЗАГАЛЬНИЙ ВІЛЬНИЙ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ В МАСОВИХ ШКОЛАХ

У конференції взяли участь заступник директора інституту Антоніна Кендюхова, професор КДПУ імені Володимира Винниченка Анатолій Григор’єв та керівники шкіл (задіяних у всеукраїнському експерименті щодо впровадження інклюзивної освіти) Тарас Бабак і Сергій Сторчаус.

На конференції йшлося про учнів з особливими освітніми потребами, які можуть навчатись у масових школах. Як повідомив куратор конференції, старший викладач кафедри корекційної педагогіки інституту післядипломної освіти Рустам Тараненко, питання включення таких дітей у загальноосвітній простір сьогодні надзвичайно актуальне. Адже кількість учнів з вадами фізичного чи психічного розвитку, які могли б за певних умов здобувати освіту в звичайних загальноосвітніх школах, доволі велика. Однак поки що бракує поінформованості населення про таку можливість.

У нашій державі більшість дітей з вадами розвитку навчаються у спеціальних освітніх закладах. Інклюзія ж, спираючись на чинне законодавство, забезпечує громадянам України рівні права та можливості у галузі освіти не залежно від будь-яких ознак, зокрема й від стану здоров’я. Докладніше про перебіг і результати конференції, а також про особливості інклюзивної моделі навчання "Вечірня газета" розповість у своєму наступному номері.

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
"Вони надали Путіну підставу" - Трамп щодо масштабного нападу Росії на Україну - BBC News Україна
Зеленський прокоментував слова Трампа, зазначивши, що Росія та Україна не можна порівнювати з дітьми, що змагаються у парку, а Путін — це "вбивця".
Україна вперше взяла участь у волейбольній Лізі націй: яким чином цей турнір може стати знаковим у її історії.
Теги