ПЕДАГОГИ – ЗА ЗАГАЛЬНИЙ ВІЛЬНИЙ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ В МАСОВИХ ШКОЛАХ

У конференції взяли участь заступник директора інституту Антоніна Кендюхова, професор КДПУ імені Володимира Винниченка Анатолій Григор’єв та керівники шкіл (задіяних у всеукраїнському експерименті щодо впровадження інклюзивної освіти) Тарас Бабак і Сергій Сторчаус.

На конференції йшлося про учнів з особливими освітніми потребами, які можуть навчатись у масових школах. Як повідомив куратор конференції, старший викладач кафедри корекційної педагогіки інституту післядипломної освіти Рустам Тараненко, питання включення таких дітей у загальноосвітній простір сьогодні надзвичайно актуальне. Адже кількість учнів з вадами фізичного чи психічного розвитку, які могли б за певних умов здобувати освіту в звичайних загальноосвітніх школах, доволі велика. Однак поки що бракує поінформованості населення про таку можливість.

У нашій державі більшість дітей з вадами розвитку навчаються у спеціальних освітніх закладах. Інклюзія ж, спираючись на чинне законодавство, забезпечує громадянам України рівні права та можливості у галузі освіти не залежно від будь-яких ознак, зокрема й від стану здоров’я. Докладніше про перебіг і результати конференції, а також про особливості інклюзивної моделі навчання "Вечірня газета" розповість у своєму наступному номері.

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
"Політика - це серйозна справа". Трамп провів зустріч з Байденом у Білому домі - BBC News Україна.
Найбільш таємнича планета. На супутниках Урану можуть існувати умови, сприятливі для життя - BBC News Україна.
МЗС висловив своє незадоволення щодо демонстрації фільму про "любов українки та росіянина" в Талліні: це викликає відчуття розчарування.
Теги