У січні – лютому до міського голови Кропивницького Андрія Райковича через «гарячу лінію» звернулися 1098 кропивничан. Про це повідомив на апаратній нараді у понеділок помічник міського голови Андрій Лейбенко.
За результатами розгляду звернень позитивно було вирішено 567, дано 366 роз’яснень, взято до відома 6 і перебувають у роботі 150. Найбільше громадян звернулося з питань житлово-комунального господарства (44 відсотки від загальної кількості), 13 відсотків звернень стосувалися проблем транспорту та зв’язку.
Комунальні проблеми, які порушували кропивничани, мали сезонний характер. Це, зокрема, розчищення доріг та тротуарів від снігу, їх посипання протиожеледною сумішшю, також 49 заявників звернулися з приводу якості послуг з теплопостачання. Частина скарг стосувалася безпритульних тварин, ліквідації стихійних смітників, обрізання дерев та зовнішнього освітлення.
У сфері пасажирських перевезень кропивничан, як свідчить статистика, найбільше хвилює якість роботи пасажирського транспорту – з цього приводу надійшло 87 звернен. А ось питання підвищення тарифів порушили тільки 25 жителів обласного центру.
На роботу радіо, телемережі, інтернет поскаржилися дев’ятеро заявників, а на роботу стаціонарних телефонів – 15.