Люди звертаються – проблеми вирішуються

Понад 16 тисяч звернень надійшло до відділу звернень громадян міської ради Кропивницького протягом минулого року. Позитивно вирішено 5858. По 9794 зверненнях надано роз’яснення працівниками виконавчих органів міської ради. Про це повідомила журналістам керуюча справами міської ради Альвіна Бондаренко під час публічного звіту щодо роботи у 2018 році підпорядкованих їй структурних підрозділів.

– Громадяни у своїх зверненнях в основному порушують питання комунального господарства – 3674, а також соціального захисту – 4558, житлової політики – 1487, транспорту і зв’язку – 2016. Понад 4460 питань стосувалися галузі охорони здоров’я, освіти, сім’ї та молоді, культури, туризму, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації, порушень громадського порядку та іншого, – зазначила Альвіна Бондаренко. – Також громадяни мають можливість звернутись на «гарячу лінію» міського голови Андрія Райковича, яка щодня працює у сервісному центрі муніципальних послуг. Так, протягом минулого року на «гарячу лінію» надійшли 3248 усних звернень та через відділ по роботі зі зверненнями громадян.

Оксана ВЕРСТЮК

Читайте також