Люди звертаються – проблеми вирішуються

Понад 16 тисяч звернень надійшло до відділу звернень громадян міської ради Кропивницького протягом минулого року. Позитивно вирішено 5858. По 9794 зверненнях надано роз’яснення працівниками виконавчих органів міської ради. Про це повідомила журналістам керуюча справами міської ради Альвіна Бондаренко під час публічного звіту щодо роботи у 2018 році підпорядкованих їй структурних підрозділів.

– Громадяни у своїх зверненнях в основному порушують питання комунального господарства – 3674, а також соціального захисту – 4558, житлової політики – 1487, транспорту і зв’язку – 2016. Понад 4460 питань стосувалися галузі охорони здоров’я, освіти, сім’ї та молоді, культури, туризму, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації, порушень громадського порядку та іншого, – зазначила Альвіна Бондаренко. – Також громадяни мають можливість звернутись на «гарячу лінію» міського голови Андрія Райковича, яка щодня працює у сервісному центрі муніципальних послуг. Так, протягом минулого року на «гарячу лінію» надійшли 3248 усних звернень та через відділ по роботі зі зверненнями громадян.

Оксана ВЕРСТЮК

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
У США сталася аварія вантажного літака: загинули семеро людей, 11 отримали травми. Доступні фото та відео з місця подій.
На передовій відбулося близько 155 збройних зіткнень: 52 атаки російських військ зазнали невдачі на Покровському напрямі.
В Запорізькому регіоні, де нещодавно спостерігалися інтенсивні атаки з боку російських військ, виникла нова "сіра зона", за даними аналітиків.
Теги