ПАТ "Червона зірка" задовго до оголошення Україною євроінтеграційного курсу почала запроваджувати у себе найпередовіші світові стандарти виробництва, що дає можливість компанії постійно поліпшувати виробничі показники.
Їх на прес-конференції оприлюднили голова правління – генеральний директор ПАТ "Червона зірка" Сергій Калапа та директор Торгового дому ПАТ "Червона зірка" В’ячеслав Ківерник. Вони розповіли про зростання в першому кварталі цього року обсягів виробленої та реалізованої продукції, інвестицій, вкладених у виробництво. Кількість працівників у компанії дещо збільшилася й тепер складає 1040 осіб, середньомісячна заробітна плата на "Червоній зірці" нині становить 3327 гривень. До бюджетів усіх рівнів підприємство сплатило за три місяці податків та зборів понад вісім мільйонів гривень.
– Нині чимало компаній, які працюють з нами в одній галузі, почуваються не надто комфортно, – зазначав керівник товариства. – Ми ж постійно розвиваємося. Запустили, зокрема, в роботу в тестовому режимі новий комплекс для порошкового фарбування. Ця лінія обійшлася нам у 62 мільйона гривень. Устаткування вироблено в Німеччині й Данії. Нанесена на цій лінії на нашу продукцію фарба захищатиме її від корозії не менше восьми років, вплив процесу фарбування на довкілля – мінімальний.
Сергій Калапа та В’ячеслав Ківерник розповіли також, що хоча ситуація в Україні із продажем сільгоспмашин у зв’язку із активністю терористів на сході країни погіршилася, завдяки зростанню експорту продукції в Росію, Казахстан, Болгарію, Румунію, Словаччину, Польщу, Литву і Латвію компанія продовжує економічно зростати.
– Цього року дилери "Червоної зірки" презентували нашу техніку в чотирьох країнах – у Росії, Болгарії, Литві та Латвії, – продовжив голова правління – генеральний директор ПАТ "Червона зірка". – Ми планомірно й поглиблено вивчаємо ринок Європейського Союзу, наші представники побували в Польщі, Угорщині, Чехії та Словаччині, де оглядали посівні площі, ознайомлювалися з технологіями, за якими там сіють і обробляють ґрунт, аби в подальшому адаптувати наші машини до вимог ринку названих країн. А от від співробітництва з Китаєм наша компанія поки що відмовилася, бо китайці дуже швидко вміють копіювати будь-що. І нашим же продуктом дуже швидко зможуть заповнити і традиційні, і нові ринки "Червоної зірки"…
Зараз працівники компанії створюють новий виставковий центр на вулиці В’ячеслава Чорновола. Тут можна буде не лише подивитися на зразки продукції "Червоної зірки", а й придбати їх. Крім того, буде представлена техніка, яку завод виготовляв з початку свого існування. Відвідувачі виставки (яких, до речі, приймають уже навіть зараз, до офіційного відкриття виставки і її повного наповнення) матимуть змогу оглянути, як з окремих деталей поступово "народжується" той чи інший сільськогосподарський агрегат. Тут же, у виставковому центрі, можна буде придбати сувеніри та одяг із символікою ПАТ "Червона зірка". А приходити порозглядати продукцію компанії відвідувачі зможуть навіть з малими дітьми, адже для тих у просторому приміщенні виставкового центру встановлять ігровий дитячий куточок.
Юрій ЛІСНИЧЕНКО