Незабаром Центр адміністративних послуг, який сьогодні займає два крила першого поверху Кіровоградської міської ради, розшириться – послуги надаватимуться і в третьому крилі (вхід з вулиці Гоголя), де буде зроблено ремонт. Про це, а також про інші нововведення в роботі ЦНАПу розповів у вівторок на прес-конференції начальник відділу дозвільних процедур Антон Шевченко.
– 12 липня ми погодили з Міністерством економічного розвитку і торгівлі перелік робіт, товарів і послуг, що дає нам зараз змогу готувати тендерну документацію із введенням в дію третьої черги ЦНАПу, – каже Антон Шевченко. – Ми плануємо долучити до роботи центру реєстраційну службу, тобто там знаходитимуться всі без винятку реєстрації речових прав на нерухоме майно. Також у центрі буде розміщено кадастрових реєстраторів Держкомагентства, КП "Землевпорядник", яке займатиметься розробкою проектів землеустрою, КП "Правник", яке допомагає в приватизації нерухомості. Тобто, матимемо в одному місці повний замкнутий цикл оформлення землі і нерухомості. Третє крило буде також мати аналогічний вигляд, як перше і друге, все буде через електронну систему керування чергою. Далі ми плануємо, як і обіцяли, в цьому році, встановлювати електронну систему документообігу в міській раді. Це дасть змогу, в першу чергу, спростити як адміністративні процедури, так і взагалі ведення діловодства, скоротити термін розгляду звернень, заявник зможе відслідковувати рух документу через Інтернет.
Основним пріоритетом, коли ми створювали центр, було формування сприятливих умов для започаткування бізнесу. Йдеться в першу чергу про реєстраційну службу. Якщо раніше для бажаючих зареєструвати свій бізнес був обмежений графік прийому, два-три дні з 9-ї до 12-ї години, діяв ліміт відвідувачів, бланки були платні, підприємці не могли отримати навіть консультацію у реєстратора, щодо заповнення тієї чи іншої форми. Зараз всі форми безкоштовні, реєстратор на місці допомагає заповнювати форму, всі бланки є на стенді на сайті, графік прийому – з 9-ї до 16-ї години. Ведеться онлайн-трансляція прийому відвідувачів – тобто, підприємець може зайти на сайт і побачити, чи є черги до того чи іншого кабінету, й визначитись, коли йому краще прийти, На сайті центру можна задати й запитання щодо адміністративних послуг. В центрі працює безкоштовний wi-fi, тобто відвідувачі,чекаючи своєї черги, можуть зайти в Інтернет.