Магазини відомої торговельної мережі не планують змінювати звичний графік роботи навіть на свята
Вирішуючи традиційну передсвяткову дилему, як і де купувати продукти, багато мешканців Кіровоградщини зупиняють свій вибір на мережі «АТБ». Сьогодні в регіоні налічується 25 цих магазинів (а в цілому по країні їх вже майже тисяча).
Прагнучи не підвести своїх постійних клієнтів і забезпечити їм максимальний комфорт, керівництво компанії заявило про те, що всі торговельні підприємства в святкові дні будуть відкриті 24 години на добу. «Всі магазини торговельної мережі «АТБ» працюють цілодобово. Такий режим роботи зберігається і у святкові та вихідні дні. Це дозволить кожному українцю комфортно та зручно купувати продукти, вибираючи для своєї сім’ї лише якісні та безпечні товари», – розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
За її словами, незважаючи на традиційний передсвятковий ажіотаж, асортиментна і цінова політика залишаються незмінними. Це вкрай важливо для тих, хто звик купувати якісні товари, але при цьому не переплачувати. «Асортимент магазинів становить більш як 3500 товарів, з яких понад 800 є товарами власних торгових марок «АТБ». За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу вартість такої продукція нижча за середньоринкову, але їхня якість не поступається якості товарів відомих брендів. Саме тому вони давно користуються популярністю серед наших покупців. Ми впевнені, що їм знайдеться місце і на святкових столах українців», – підкреслила пані Шаповалова.
Незалежно від часу доби – декотрі українці обирають нічні години для придбання товарів – обслуговування завжди буде на високому рівні. Всі служби мережі функціонують у стандартному режимі. З огляду на те, що кількість співробітників «АТБ» перевищила 50 тисяч осіб, у результативності їхньої роботи можна не сумніватися. Крім того, через зростання товарообігу перед святами в мережі підвищену увагу приділяють діяльності служб контролю якості товарів. «Контролери якості товарів, співробітники лабораторій, а також водії, вантажники, керівники підрозділів, бухгалтери, працівники розподільчих центрів, лектори в учбових центрах компанії тощо – це ті, хто складає основу успішної роботи як окремого магазину, так і підприємства в цілому. Наш величезний колектив готовий до зустрічі Нового року. Декому доведеться працювати у святкові дні. Ми завжди чекаємо на покупців», – акцентувала Наталія Шаповалова.
Як повідомлялося раніше, мережа «АТБ» працює на вітчизняному ринку більше двох десятиліть. З 2000-х років вона розвиває особливий торговий формат «український дискаунтер» – магазини з широким асортиментом товарів за оптовими цінами. Зручне розташування і висока якість продукції сподобалися споживачам. Втім, успіх розвитку торговельної мережі магазинів «АТБ» завдячує не тільки формату, але й стандартизації торговельних точок по всій країні.
Маючи рекордний товарообіг та понад 3,5 мільйона покупців щодня, мережа цілком може розраховувати на те, що більшість українців прийдуть саме до «АТБ» закуповувати продукти для новорічного столу.