Останнім часом містяни все частіше скаржаться на роботу перевізників. У зв’язку із цим міський голова Кропивницького Андрій Райкович разом із заступником міського голови Олександром Мосіним та начальником управління розвитку транспорту і зв’язку міськради Олександром Вергуном відвідали кілька автопідприємств міста.
Спочатку вони завітали на підприємство «Автолегіон – Варванської Ю.В.», у розпорядженні якого 138 машин, що обслуговують маршрути №№ 4, 20, 55, 111, 111б, 116а, 134. Більшість машин 2006 – 2008 років випуску. Директор КТ «Автолегіон – Варванської Ю.В.» Тетяна Глибенко переконує, що за технічним станом маршрутних таксі уважно стежать. А цього року автопарк поповнили п’ятьма машинами, вживаними, але на ходу. За словами керівника підприємства, середня зарплатня водіїв – 3,5 тисячі гривень, але робочої сили вкрай бракує.
Міський голова порушив тему культури перевезень у маршрутних таксі, цікавився, чи проводять з водіями виховну роботу. Тетяна Глибенко запевнила, що такі заходи – щоденні.
– Ми кожного ранку проводимо інструктажі, – переконувала керівниця підприємства, – просимо наших водіїв, щоб вони були чемними з пасажирами.
Ще одне підприємство, з роботою якого ознайомилось керівництво міста, – ПП «Олікс». Тут мають понад 120 машин, які обслуговують маршрути №№ 1ц, 3, 15, 21,27, 44, 108. За словами директора Дмитра Вінницького, підприємство модернізують. Так, нещодавно збудували нову ремонтну майстерню, створили спеціальне приміщення для водіїв та облаштували клас для їх навчання. А ще на підприємстві створили службу, що негайно реагує на звернення скаржників.
– Ми на звернення пасажирів реагуємо оперативно, – запевнив Дмитро Вінницький. – Постійно ведеться виховна робота з водіями. Жодної скарги ми без уваги не лишаємо. Щодо оновлення автопарку, то для підприємства це питання проблемне. Оскільки транспорт нині дуже дорогий, тож тут доводять до ладу, те, що мають.
Андрій Райкович зазначив, що лише завдяки конкуренції серед перевізників можна навести лад у пасажирських перевезеннях
– Звичайно, нам треба і великогабаритні автобуси, але й маршрутні таксі – також, – зауважив міський голова. – А конкуренція повинна бути відкритою, чесною, прозорою.
У понеділок на апаратній нараді Андрій Райкович зазначив, що враження від відвідування цих двох підприємств – різні. У ПП «Олікс» є чому повчитися, тут належним чином дбають про стан транспортних засобів, регулярно проводять інструктаж із водіями на відміну від підприємства КТ «Автолегіон – Варванської Ю.В.».
Також міський голова проінспектував, чи готове КП «Електротранс» до прийому нових автобусів. Для цього зроблено чимало, зокрема, створюється нова диспетчерська служба. Тепер до цієї системи планують долучити тих перевізників, які виграють конкурси пасажирських перевезень.