Замовити «соціальне таксі» можна, зателефонувавши на «гарячу лінію» голови облдержадміністрації

Віднедавна замовлення на обслуговування "соціального таксі" приймаються як територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг), так і операторами "гарячої лінії" голови обласної державної адміністрації.

Згідно із розпорядженням голови облдержадміністрації від 2 квітня 2012 року №170, замовлення від громадських організацій інвалідів або самих інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, пенсіонерів на обслуговування спецавтотранспортом служби "соціальне таксі" приймаються за телефоном "гарячої лінії голови облдержадміністрації" (0800500238) за три дні до виїзду за вказаною адресою.

Усі замовлення реєструються у спеціальному електронному програмному комплексі.

Замовлення, які отримує оператор телефонної "гарячої лінії голови облдержадміністрації" передаються до територіальних центрів соціального обслуговування райдержадміністрацій та міськвиконкомів для визначення права заявника на отримання зазначеної послуги.

Установа обов’язково інформує заявника про можливість скористатися послугою "соціальне таксі" та повідомляє термін виконання замовлення.

Операторів "гарячої лінії", які приймають замовлення зобов’язано також проконтролювати його виконання – передзвонити у визначений день до заявника і поцікавитися чи одержав той змогу скористатися "соціальним таксі" у зручний для нього час.

Нагадаємо, що служба "соціальне таксі" надає транспортні послуги ветеранам Великої Вітчизняної війни, одиноким непрацездатним громадянам та інвалідам, які не можуть самостійно пересуватися або пересуваються за допомогою милиць, палиць та візків.

А тому, шановні громадяни, якщо Ви підпадаєте під зазначені категорії та маєте потребу у наданні послуги "соціальне таксі", звертайтесь до територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або ж за вказаним безкоштовним телефонним номером - 0800500238.

Читайте також