Усе частіше до кропивницької міської влади, в тому числі на “гарячу” лінію міського голови звертаються мешканці міста з приводу підвищення ціни на хліб.
Населення Кропивницького хлібобулочними виробами в основному забезпечує ТОВ “Кіровоградхліб 2014". Крім того, реалізують свої вироби такі підприємства, як новгородківська агрофірма ”Мюнт", новоукраїнське агротовариство “Степ” та ПАТ “Хліб” з Дніпра. Про це на прес-конференції повідомив начальник управління економіки міськради Андрій Паливода.
– Управління економіки міської ради здійснює постійний моніторинг цін основних продуктів, які реалізуються у торговельній мережі міста, – зазначив посадовець. – Проводимо оперативні наради стосовно цінової політики місцевих підприємств. Так, днями відбулася нарада стосовно ціни на хліб. На вартість хлібобулочних виробів впливає загальна економічна ситуація в країні – з вересня минулого року поступово дорожчають борошно, пально-мастильні матеріали, матеріали для пакування продукції тощо. Підвищилась мінімальна заробітна плата, що автоматично збільшило і відрахування на її оподаткування, суттєво зросли загальновиробничі та адміністративні видатки, витрати, пов’язані з реалізацією готової продукції. Все це ми намагаємось роз’яснити людям. А з виробниками ведемо конструктивну розмову щодо мінімізації зростання цін та оптимізації виробництва.
Директор ТОВ “Кіровоградхліб 2014" Владлена Умнова повідомила журналістам, що вартість хліба та хлібобулочних виробів підприємство не підвищувало з листопада 2015 року.
– Останнім часом в Україні гостро відчувається дефіцит пшеничного борошна другого ґатунку, – зазначила Владлена Умнова. – Ціна його суттєво зросла, що вплинуло на рентабельність виробництва хліба “Златопільський формовий” (вага буханця – 0,75 кг). Аби не допустити збитковості та задовольнити попит на формовий хліб у місті й області, питома вага якого становить майже 10 відсотків від загального виробництва, з восьмого березня цього року замість хліба “Златопільський” підприємство виробляє хліб “Козацький формовий” вагою 0,75 кг з пшеничного борошна першого ґатунку із додаванням житнього. Ця рецептура покращує смак хліба. Також з восьмого березня підприємство збільшило масу батонів з 0,450 кг до 0,500 кг.
Оксана ВЕРСТЮК