Суб’єкти господарювання Кропивницького у 2017 році приділили більшу увагу облаштуванню відкритих літніх майданчиків, дотримувалися рекомендацій, даних конкурсною та профільною комісіями з питань трогівлі, управлінням містобудування та архітектури міської ради. Це відзначив начальник управління зі сприяння розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення Сергій Горбовський на апаратній нараді у понеділок.
З 2017 року запроваджено плату до фонду розвитку та благоустрою міста за розміщення літніх майданчиків на об’єктах благоустрою комунальної власності. За прогнозами Сергія Горбовського, до фонду надійде близько 180 тисяч гривень. Підприємці у другій половині травня перерахували 12 тисяч гривень. Контроль за повнотою та своєчасністю надходження коштів здійснює управління зі сприяння розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення.
Управління уклало 53 угоди на розміщення “літників”. 43 об’єкти працюватимуть біля стаціонарних закладів ресторанного господарства і 4 – без прив’язки до них.
Сергій Горбовський повідомив, що в Кропивницькому, відповідно до затверджених виконавчим комітетом переліків місць, розгорнуто мережу із 148 точок з продажу квасу та 14 – морозива.
За рахунок мережі сезонних об’єктів створено 192 робочих місця, підкреслив Сергій Горбовський.