З інформаційними кривдниками «АТБ» боротиметься в судах

Плітки та відверто брехливі публікації про діяльність мережі посилюються із розширенням географії роботи «АТБ», проте компанія має дієві методи боротьби з цим явищем

Експерти з інформаційних війн фіксують останнім часом збільшення кількості спроб дискредитувати компанію «АТБ». Вони припускають, що це пов’язано із стрімким розвитком мережі, адже сьогодні вона вже складається із 954 магазинів у 247 населених пунктах України. Втім компанію не зупиняють інформаційні атаки недоброзичливців. Керівництво «АТБ» завжди добивається справедливості у боротьбі із кривдниками через суд.

«За двадцять п'ять років свого розвитку групі «АТБ» неодноразово доводилося відстоювати свою ділову репутацію і боротися за прийняття справедливих рішень у судах. Принципова позиція компанії – рішення будь-якого конфлікту має відбуватися виключно у правовому полі та у цивілізований спосіб», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Нинішня хвиля негативу про мережу поширюється виконавцями на різних ресурсах, де публікуються недостовірні, вигадані інформаційні «бомби» з негативним змістом. Як правило, набір тем у брехунів досить стандартний: звинувачення у зв'язках із терористами ДНР і ЛНР, у тиску на своїх співробітників, вигадки про торгівлю неякісною продукцією тощо. Звісно, все перераховане не підтверджено ані фактами, ані доказами.

Приміром, візьмемо чутки про нібито наявність контактів із сепаратистами. Подібні звинувачення не тільки голослівні, але й перевертають реальну картину з ніг на голову. Адже «АТБ» не лише не контактує з ними, але й понесло величезні збитки через свавілля на окупованих територіях. «Наша корпорація в результаті бойових дій на сході України втратила 152 магазини і розподільчий центр. Збитки в ОРДЛО від «націоналізації» сепаратистами, від обстрілів магазинів, від крадіжок майна і коштів, від угону транспорту та руйнування нерухомості перевищують 7 млрд грн.», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ- маркет».

Ба більше. Компанія своїми діями неодноразово підтвердила статус патріотично орієнтованого та соціально відповідального бізнесу. Вона активно підтримує наших військовиків. Так, у партнерстві з благодійним фондом «Елеос-Україна» компанія «АТБ» реалізує проект «Не чужі долі». Йдеться про адресну гуманітарну допомогу родинам українських воїнів, які втратили в АТО годувальника або опинилися в скрутному становищі. «Вже більше року ми разом підтримуємо багатодітні сім’ї та сім'ї, що втратили годувальника на війні», – розповідає Наталія Гейман, регіональний директор мережі «Елеос-Україна» в Дніпропетровській області, керівник «Елеос-Дніпро». Цим діяльність торговельної мережі в даному напрямку не обмежується. У минулому році вона профінансувала на 20 млн грн. низку проектів допомоги українській армії, родинам воїнів АТО, біженцям, дітям, що проживають у «сірій» зоні, тощо.

Інформаційні атаки, темою котрих є нібито низька якість товарів у мережі, не витримують критики. Галузеві експерти підтвердять, що «АТБ» має найжорсткішу систему контролю безпеки та якості продукції в Україні. Тож поки недоброзичливці поширюють неправдиву інформацію, 45-тисячний колектив мережі продовжує працювати та розвивати вітчизняну економіку. Минулого року компанія перерахувала до бюджетів різних рівнів податків і зборів на 6,58 млрд грн. Кому потрібно дискредитувати бізнес, який так багато дає нашій країні, – питання наразі відкрите.

Іван Груша

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
Витоки насильства над дітьми, що замовчується церквою: архієпископ Кентербері оголосив про свою відставку.
Дуда роз'яснив, в яких обставинах Україна могла б отримати МіГ-29 від Польщі.
Дієтологи визначили оптимальний сніданок для тих, хто хоче скинути зайві кілограми: він відрізняється для чоловіків та жінок.
Теги