Однак контролюючі органи вказують на те, що цього замалою Зокрема територіальне відділення Антимонопольного комітету запропонувало міській владі провести оптимізацію маршрутної мережі за науковим підходом, доручивши проведення даної роботи компетентним науковим установам.
З цього приводу члени робочої групи щодо організації обстеження пасажиропотоків на міських маршрутах електро- та автомобільного транспорту загального користування зібрались на робочу нараду під головуванням першого заступника міського голови Василя Дзядуха та за участі начальника управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Ольги Гонтарь. Вони розглянули зауваження обласного територіального відділення АМК України щодо використання результатів науково-дослідних робіт, проведених КНТУ та розглянули питання проведення оптимізації та розробки раціонального варіанту мережі автобусних маршрутів загального користування та визначення наукових установ, спроможних здійснити таку роботу.
З огляду на те, що КНТУ не має відповідної ліцензій на проведення вище зазначених робіт та необхідного програмного забезпечення, було прийнято рішення укласти угоду з Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом, який має всі необхідні ліцензії та наукову базу для проведення даного типу робіт, а саме розробку раціонального варіанту маршрутної мережі Кіровограда. Даний вищий міській раді та її виконавчим органам пропонується проводити оптимізацію маршрутної мережі за науковим підходом, доручивши проведення даної роботи компетентним науковим установам.
Таким чином, члени робочої групи щодо організації обстеження пасажиропотоків на міських маршрутах електро- та автомобільного транспорту загального користування зібрались на робочу нараду під головуванням першого заступника міського голови Василя Дзядуха та за участі начальника управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Ольги Гонтарь. Вони розглянули зауваження обласного територіального відділення АМК України щодо використання результатів науково-дослідних робіт, проведених КНТУ та розглянули питання проведення оптимізації та розробки раціонального варіанту мережі автобусних маршрутів загального користування та визначення наукових установ, спроможних здійснити таку роботу.
З огляду на те, що КНТУ не має відповідної ліцензій на проведення вище зазначених робіт та необхідного програмного забезпечення, було прийнято рішення укласти угоду з Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом, який має всі необхідні ліцензії та наукову базу для проведення даного типу робіт, а саме розробку раціонального варіанту маршрутної мережі Кіровограда. Даний вищий навчальний заклад має досвід відповідної роботи, адже співпрацював з аналогічних питань із Сумською, Запорізькою та іншими міськими радами, тож не відмовив у допомозі й Кіровоградській. У запропонованому варіанті угоди чітко вказані терміни виконання робіт, поділених на два етапи – до 15 серпня і відповідно до 30 листопада поточного року.
Навчальний заклад має досвід відповідної роботи, адже співпрацював з аналогічних питань із Сумською, Запорізькою та іншими міськими радами, тож не відмовив у допомозі й Кіровоградській. У запропонованому варіанті угоди чітко вказані терміни виконання робіт, поділених на два етапи – до 15 серпня і відповідно до 30 листопада поточного року.