Популярна українська торговельна мережа своїм пріоритетом бачить швидкість обслуговування та зручність для своїх клієнтів
За даними Державного комітету статистики України, за одинадцять місяців 2018 р. загальний оборот роздрібної торгівлі Кіровоградщини перевищив 15 млрд грн, що майже на 2 % більше за дані аналогічного періоду попереднього року. Утім експерти наголошують на тому, що в нашому регіоні поліпшуються не тільки кількісні, а і якісні показники щодо роботи торговельної галузі. Багато в чому цьому сприяє успішна діяльність у Кіровоградській обл. відомої мережі «АТБ».
Ця компанія лідирує за багатьма параметрами, забезпечуючи населення якісними товарами за доступними цінами. Проте важливим є і той факт, що мережа приділяє чимало уваги тому, щоб у магазинах відвідувачеві було зручно та приємно здійснювати свої покупки. Зазначена характеристика справедлива для всіх маркетів компанії, але особливо помітна в оновлених магазинах, які в народі за їхній сучасний дизайн у темних тонах назвали «чорними АТБ». «Одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торгової мережі. Оновлені «АТБ» – своєрідний експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. Відкриття подібних торгових точок не є початком розвитку абсолютно нового формату магазинів, це лише оновлення чинної концепції дискаунтерів. Компанія намагається розширити площу магазинів, збільшити викладку товарів, створити більший комфорт для покупців», – пояснює Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».
Тож зміни, які ми фіксуємо в торговельній галузі нашого регіону, не означатимуть подорожчання товарів. Отримуючи комфорт і зручність, кожен мешканець краю буде так само, як і раніше, мати можливість купувати якісні та доступні продукти.