Умовляти перевізників більше ніхто не буде

Заклики міської влади до кіровоградських перевізників працювати законно, забезпечувати належну якість та безпеку пасажирських перевезень не завжди чують керівники транспортних підприємств. Напевне, настав час переходити від умовлянь до більш радикальних заходів. На цьому наголосив міський голова Олександр Саінсус на нараді, присвяченій роботі громадського транспорту в Кіровограді.

Олександр Саінсус звернув увагу на те, що торік сімнадцятьох водіїв маршруток звільнили з роботи за рекомендацією комісії з розгляду скарг пасажирів, з двома підприємствами за рішенням виконавчого комітету було розірвано договірні відносини через постійні порушення ними умов договорів. У той же час, за словами міського голови, це не вплинуло на всіх керівників транспортних підприємств.

Олександр Саінсус озвучив на нараді результати моніторингу діяльності кіровоградських перевізників, який здійснили спеціалісти управління розвитку транспорту та зв’язку. Вони свідчать про те, що не всі підприємства-перевізники дотримуються законних вимог щодо їх діяльності. Одні, маючи власні бази і транспорт, забезпечують належний технічний та медичний контроль, легально утримують персонал, виплачують йому офіційну заробітну плату, інші намагаються працювати “в тіні ”. Деякі підприємства, порушуючи правила чесної конкуренції, випускають на маршрути значно більшу кількість транспортних засобів, аніж передбачено угодами, і перевантажують своїми мікроавтобусами міські вулиці.

Середня заробітна плата, яку виплачують працівникам транспортних підприємств, становить від 450 до 1900 гривень. Усі чудово розуміють, упевнений міський голова, що водій маршрутки не працюватиме за 500 гривень на місяць. До того ж, на підприємствах, які декларують заробітну плату, нижчу від мінімальної, кількість транспортних засобів на маршрутах значно перевищує число працівників, тобто про неповну зайнятість водіїв не може йтися.

Олександр Саінсус доручив учасникам наради створити комплексну комісію, яка має перевірити всі транспортні підприємства Кіровограда щодо виконання ними умов угод про пасажирські перевезення в обласному центрі. Результатом діяльності комісії повинні стати скорочення транспортних засобів до кількості, зазначеної в паспортах маршрутів, дотримання інтервалів і графіків руху, зупинка маршруток лише в тих місцях, де це дозволено робити, забезпечення належного технічного стану маршруток та повна легалізація на транспортних підприємствах робочих місць.

В обговоренні проблеми взяли участь перший заступник міського голови Василь Дзядух, заступник міського голови Ігор Василенко, керівники територіальних управлінь УМВС та ДАІ, ОДПІ, начальник головного управління промисловості і розвитку інфраструктури ОДА Олександр Чернявський, очільник територіального управління Головавтотрансінспекції в області Олександр Кокуленко, начальник управління розвитку транспорту і зв’язку міської ради Ольга Гонтарь.

Читайте також