Рекламна пауза

Міська влада наклала тимчасовий мораторій на видачу дозволів на розміщення рекламних об’єктів у центральній частині міста й розпочала моніторинг всієї вуличної реклами у Кіровограді. Як підкреслив у вівторок на прес-конференції перший заступник міського голови Василь Дзядух, після моніторингу виконавчий комітет міської ради буде приймати рішення щодо ліквідації рекламних носіїв, розміщення яких не відповідає чинному законодавству України.

Василь Дзядух підкреслив, що виконком уже ухвалив рішення про знесення 53 таких об’єктів зовнішньої реклами, ще 14 значаться у підготовленому проекті рішення.

Спочатку власникам самовільних рекламоносіїв виносять приписи, вони повинні або отримати необхідні дозволи, або самостійно ці носії демонтувати у 15-денний термін. Якщо цього не відбувається, то виконком ухвалює рішення про демонтаж рекламного засобу.

Усього, зауважив перший заступник міського голови, у Кіровограді видано 950 дозволів на встановлення рекламних носіїв: 460 – на біл-борди, 150 – на сіті-лайти та 340 – на інші об’єкти. Щомісяця до міського бюджету надходять 158 тисяч гривень від рекламної діяльності. 70 тисяч гривень власники реклами заборгували місту.

– Ми даємо зрозуміти рекламному бізнесу, – зазначив Василь Дзядух, – що він має працювати виключно в правовому полі. Моніторинг показує, що є факти порушень техніки безпеки, безпеки дорожнього руху, самовільно встановлена реклама без отримання належного дозволу.

Крім того, на думку Василя Дзядуха, значна кількість реклами не прикрашає місто, не вписується в його архітектуру. Ситуацію тут має виправити утворення міської художньої ради, до якої увійдуть провідні спеціалісти у сфері дизайну та реклами і яка розробить єдину концепцію розміщення рекламних носіїв в обласному центрі.

Читайте також