Мостобудівники почали капітальний ремонт шляхопроводу по провулку Об’їзному.
Про це повідомив заступник міського голови Олександр Мосін на засіданні штабу з організації реконструкції цієї надзвичайно важливої для міста транспортної магістралі.
За інформацією заступника директора з виробничих питань ТОВ “Мостобудівельний загін №112” – підприємства, яке стало переможцем тендерних процедур – Олександра Костюкевича, ремонт шляхопроводу проходитиме одразу на двох крайніх смугах.
– Це технологічно найскладніші для ремонту ділянки – тут розміщені тротуари, які необхідно облаштувати на вже капітально відремонтованому дорожньому полотні, тож це потребує додаткового часу, – зазначив Олександр Костюкевич. – Ми повністю не перекриваємо рух транспорту через міст: залишимо центральну смугу дороги.
За словами спеціалістів ТОВ “Мостобудівельний загін №112”, капітальний ремонт мосту по провулку Об’їзному, триватиме близько трьох місяців. Вкластись у такий термін будівельники планують за сприятливої погоди.
Всі тролейбуси, що рухаються до вулиці Лісопаркової, розвертаються на кільці площі Дружби народів.
Про організацію будівельних робіт та руху транспорту на прес-конференції розповіли начальник головного управління житлово-комунального господарства Віктор Кухаренко та начальник управління розвитку транспорту та зв’язку Олександр Вергун.
– Вільним для руху транспорту на даний момент залишаються два центральних ряди руху, – повідомив Віктор Кухаренко. – Зараз до майбутнього будівельного майданчика стягується техніка, дорожники ведуть підготовчі роботи. Працюватимуть вони цілодобово, у дві зміни. Для цього у підрядного підприємства «Мостобудівельний загін № 112» є всі виробничі можливості та значний досвід роботи на таких об’єктах. Ними вже було відремонтовано і реконструйовано шість аналогічних мостів та шляхопроводів, зокрема в Олександрії. Зараз важливо проінформувати мешканців Лелеківки, селища Молодіжного та Новомиколаївки про те, яким чином вони будуть діставатися центру й інших мікрорайонів міста та повертатися додому. Слід також врахувати, що категорії населення, які мають право на безкоштовний проїзд, повинні мати можливість скористатися своїми пільгами. Також необхідно повідомити водіям транзитного великогабаритного транспорту про необхідність уникати в’їзду на територію Кропивницького зі Знам’янського напряму, а скористатися іншими шляхами.
Про організацію руху пасажирського транспорту розповів Олександр Вергун.
– Тимчасово кінцевою зупинкою тролейбусів, що курсують у напрямку вулиці Лісопаркової, буде «Швейна фабрика «Зорянка», – розповів посадовець. – Дістатися до вулиці Лісопаркової можна буде автобусами №№ 46, 100, 116, 130, та маршрутними таксі №№ 1Ц, 6, 55, 77 та 112 в прямому та зворотному напрямках. Власникам приватного транспорту рекомендовано утриматись від поїздок в напрямку мосту особливо в години пік – з 7-30 до 9-ї та з 16-ї до 18-30 години, адже перевага віддаватиметься руху громадського транспорту. Для регулювання автомобільного руху на шляхопроводі постійно чергують поліцейські патрулі.
Щоб підтримувати належну інтенсивність руху громадського транспорту в напрямку Новомиколаївки, управління розвитку транспорту та зв’язку уклало тимчасові угоди на пасажирські перевезення за маршрутом №100. Він буде коротким – від вулиці Лісопаркової до площі Богдана Хмельницького, і на ньому працюватимуть чотири автобуси великої і середньої місткості із резерву КП «Електротранс». А ще управління узгодило з підприємствами-перевізниками цього напрямку питання збільшення кількості одиниць транспорту на існуючих маршрутах.
Також Олександр Вергун повідомив, що на тролейбусних опорах розміщувались мережі інтернет-зв’язку. Зараз провайдери працюють над їх демонтажем та перенесенням, тому у абонентів Новомиколаївки можуть виникати проблеми із «світовим павутинням». Але потрібно до таких неполадок поставитися з розумінням.
Варто додати, що даний міст та шляхопровід, який з’єднує дві частини міста, зданий в експлуатацію у 1968 році і з тих пір жодного разу капітально не ремонтувався. У 2014 році підготовлений проект його реконструкції. У 2017-му – скоригований та спрямований на державну експертизу. Висновки отримані у серпні цього року, відразу оголошені торги за системою «Прозоро». З першої спроби не вдалося визначити переможця. І лише з другої – ним стало вищезазначене ТОВ «Мостобудівельний зігін № 112». На минулому тижні підписано всі необхідні договірні документи з цим підприємством на здійснення робіт. Розраховані вони на три місяці.
Оксана ВЕРСТЮК