Спочатку — якісні послуги, а потім — тарифи

Вже тричі члени виконкому Кіровоградської міської ради відмовляли підприємству "Екостайл" затверджувати нові тарифи на вивезення сміття. І це не дивно - мешканці Кропивницького якістю послуг, що надає це підприємство незадоволені. На цьому наголосив сьогодні під час апаратної наради міський голова Андрій Райкович.
- У цьому питанні немає політичної складової, тільки економічна, - підкреслив очільник міста. - Однак якщо підприємство-монополіст хоче, щоб послуги належним чином оплачувалися, вони мають ці послуги надавати , причому якісні. У мікрорайонах - купи сміття, стан контейнерів незадовільний. Підприємство скаржиться, що у нього не вистачає машин, звільнився завгар. Але при чому тут територіальна громада? Попереджаю: якщо в питанні прибирання міста не буде наведено лад, я перший порушуватиму питання перед членами виконкому, депутатами міської ради про те, щоб "Екостайл" уже не було монополістом на цьому ринку послуг. І я впевнений: бажаючі за цим тарифом, що діє сьогодні, надавати мешканцям Кропивницького послуги, знайдуться.

Читайте також