Розпочалась реєстрація учасників другого міського фестивалю соціальної реклами у місті Кропивницькому “Майбутнє за молоддю”. Захід проводиться вже вдруге, адже минулорічний засвідчив неабияку потребу сучасної молоді у створенні та втіленні у життя різноманітних соціальних проєктів, що поліпшували б життя громади.
Про фестиваль та вимоги до його учасників журналістам на пресконференції розповіли начальниця управління освіти міської ради Лариса Костенко, ректор Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка Олег Семенюк та завiдувач кафедри соцiальної роботи, соцiальної педагогiки та психологiї цього університету, яка є одним з організаторів фестивалю, Олександр Рацул. Також серед організаторів – благодійна організація «Освітній благодійний фонд Олександра Рацула «Майбутнє за молоддю», рекламне агентство «РІКМЕДІА» та управління освіти міської ради.
Фестиваль соціальної реклами дає можливість молодим людям реалізувати важливі суспільні проєкти. Так, побачив світ короткометражний фільм «Екомен». Кожна робота містила в собі заклик допомоги слабшим, ідею важливості людських цінностей або порушувала проблему забруднення навколишнього середовища.
– Ми побачили потребу в такому фестивалі й вирішили зробити його щорічним, тому звертаємося до молодих людей скористатися можливістю і взяти участь в даному проєкті, – зазначила Лариса Костенко.
Фестиваль проводиться серед учнівської та студентської молоді Кропивницького з метою формування загальнолюдських цінностей, створення нового погляду на проблеми соціальної реклами саме з точки зору молоді, а також популяризації активної участі творчої молоді у формуванні позитивного іміджу регіону.
Олександр Рацул повідомив, що фестиваль проходитиме у чотири етапи: реєстрація учасників триватиме до 29 лютого 2020 року включно; обрання тематики соціальної реклами та підготовка проєктів соціальної реклами (відео, Інтернет, друкованої та зовнішньої реклами) – з 1 березня 2020 року по 5 квітня 2020 року; експертна оцінка фестивальних робіт відбуватимуться з 6 квітня 2020 року по 14 квітня 2020 року; урочистості та підбиття підсумків фестивалю (презентація робіт, вручення сертифікатів та нагородження учасників) – 17 квітня 2020 року.
Учасники фестивалю зможуть представити свої роботи за такими темами: «Активне дозвілля», «Безпека на дорозі», «Важливість знань», «Волонтерство», «Доброчесність», «Захист тварин», «Збереження довкілля», «Наше місто – місто мрії», «Проблеми дітей та молоді». Фестиваль проводиться у номінаціях: відеореклама, зовнішня реклама, друкована реклама, інтернет-реклама.
Також у рамках фестивалю заплановано проведення благодiйної акцi «Золоте сердечко», кошти вiд якої пiдуть на допомогу дiтям з інвалідністю.
Для участi потрiбно зареєструватися за посиланням:
Https://docs.google.com/forms/u/2/d/1GOcH-kB5hxZJAUjvyXVYJWBEN5FbGroZCklc5NZBITA/edit