З 10 березня по 7 липня цього року на “гарячу лінію” міського голови Андрія Райковича надійшло 2401 звернення від кіровоградців. З них було вирішено позитивно 1032, дано роз’яснення на 997 звернень, решта знаходиться у роботі.
Так, мешканка будинку № 7 на вулиці Хабаровській Людмила Бесонова звернулась на гарячу лінію” з проханням відремонтувати ліфт у шостому під’їзді, який не працював тривалий час. Працівники ЖЕО пояснили, що ліфт знаходиться на модернізації. На прохання мешканців вони прискорили роботи. На даний час підйомник вже працює.
Так само з проханням відновити роботу ліфту звернулась і мешканка будинку №16, корпус 1 на вулиці Вокзальній Ольга Скиртань. За словами заявниці, підйомник перестав працювати ще 20 квітня. Керівництво ТОВ “Геркон-ліфт”, яке займається обслуговуванням ліфтового обладнання, повідомило, що був вкрадений трансформатор. Натомість заявниця висловила припущення, що обладнання могли зняти самі ж ліфтовики, щоб встановити його на інший підйомник. Такі випадки вже були раніше. При ретельному обстеженні об’єкта жодних слідів злому не виявлено, а доступ до ліфтерської обмежений – ключі є лише у працівників ЖЕО, завідуючого будинком та безпосередньо у працівників “Геркон-ліфт”. Проблема була вирішена.
Так само незадовільної роботи підйомників у багатоповерхових будинках стосувались звернення Катерини Тарахтій, Вікторії Бондар, Катерини Сиротюк та інших кіровоградців. Подібні скарги свідчать про те, що у ліфтовому господарстві міста ще чимало проблем, тому комунальникам потрібно докласти чималих зусиль, щоб змінити ситуацію на краще.
А ось депутат обласної ради Валерій Музичук звернувся на “гарячу лінію” з проханням терміново ліквідувати яму, що утворилась на вулиці Преображенській біля цегляного заводу. Це створює небезпеку як пішоходам, так і автомобілістам. Тому потрібно було терміново вжити заходів, щоб не допустити аварійної ситуації. Що і було зроблено.
Помічник міського голови Андрій Лейбенко переконаний, що така співпраця органів міської влади з кіровоградцями, які вказують на недоліки у комунальній галузі міста, дуже корисна. Оперативне реагування на вказані недоліки дозволяє не просто у короткі терміни вирішити проблему, а й не допускати її повторення у майбутньому.