СКАРГА СПОЖИВАЧА ЗАДОВОЛЕНА

Так, нещодавно до міського голови Володимира Пузакова та до відділу захисту прав споживачів міської ради звернувся Ігор Антонов, який повідомив про порушення його прав керівництвом фірми "Домофон–Кіровоград". Справа в тім, що на встановлення домофону погодилась лише частина мешканців під’їзду будинку по вулиці Попова, 13, корпус 1. Решта постала перед необхідністю купувати ключі від пристрою, щоб мати можливість потрапити до своїх квартир.

За дорученням міського голови Володимира Пузакова спеціалісти відділу захисту прав споживачів зі скаргою кіровоградця звернулись до власників фірми, які встановили домофон в цьому будинку. Підприємці погодились з тим, що вони своїми діями порушили права громадянина на право безперешкодного потрапляння у власне помешкання.

– Перед тим, як встановлювати домофон, власники фірми повинні були опитати всіх мешканців та отримати їхню згоду на надання такої послуги, – каже головний спеціаліст відділу захисту прав споживачів Ольга Ледахівська. – Обов’язково зв’язатися з керівництвом КРЕПу, який обслуговує даний будинок, адже у комунальників також буде обмежена можливість безперешкодно зайти до під’їзду в разі потреби ремонтів тощо. Нічого подібного зроблено не було, тому і виникла прикра ситуація, коли дехто не зміг потрапити до власної квартири. А претензії скаржника цілком обґрунтовані, адже він не укладав угоди з підприємством, і останнє не має права наполягати на обов’язковій купівлі ключів. На жаль, відповідно до законодавства, наш відділ не має повноважень накладати штрафні санкції на порушників прав споживачів. Це в компетенції обласного управління. Якщо до нас і далі надходитимуть такі скарги від жителів, то вживатимемо заходів спільно зі своїми колегами з обласного відомства.

Ситуацію вдалося владнати, як то кажуть, полюбовно. Всі вимоги скаржника були задоволені. Члени його родини отримали ключі, за що Ігор Антонов письмово подякував міському голові Володимиру Пузакову та спеціалістам відділу захисту прав споживачів за оперативне вирішення проблеми.

А на майбутнє, щоб уникати подібних ситуацій, господарям фірми потрібно буде проводити роз’яснювальну роботу з мешканцями квартир, повідомляти, що послуга ця не безкоштовна, адже навіть вартість одного ключа становить 15-20 гривень. Люди повинні знати про всі плюси та мінуси зазначеної послуги, підприємці ж мають зрозуміти, що свавілля по відношенню до споживачів чинити їм ніхто не дозволить.

Читайте також