ШТРАФНІ САНКЦІЇ НЕ ЗВІЛЬНЯЮТЬ ВІД УСУНЕННЯ НЕДОЛІКІВ

Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що звернення фізичної особи про порушення суб’єктом господарювання його прав як споживача є підставою для здійснення позапланового заходу. В разі підтвердження факту порушення прав споживачів суб’єкту господарювання надається можливість усунути недолік у порядку та строки, визначені законодавством, або надати докази, що втрата якості відбулась з вини споживача, про що складється акт та виноситься припис. Відмова від отримання для виконання чи невиконання приписів органу державного нагляду тягне за собою застосування штрафних санкцій та не звільняє від виконання вимог. Проте, на жаль, окремі підприємці законодавства в цій частині не дотримуються.

Так, у ході розгляду заяви споживача стосовно якості надання послуг химчистки з метою встановлення причин, які призвели до того, що річ після чищення стала не придатна для носіння, управління зобов’язало суб’єкт господарювання надати відповідні докази. Проте вимоги споживача, сформовані управлінням у приписі, не тільки не були реалізовані, а просто проігноровані. Тому з метою захисту прав споживача, дотримання норми законодавства та подальшого недопущення подібних порушень іншими підприємцями надаємо даний припис для ознайомлення і подальшого виконання тими особами, яких він стосується, та застерігаємо всі суб’єкти господарювання від неправомірного ухиляння від виконання законних вимог посадових осіб контролюючих органів.

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
Комбінована наступальна операція Росії: Сили оборони нейтралізували 479 безпілотників та ракет.
У екс-керівниці податкової служби Чернігівської області знайшли активи на мільйони гривень.
Папа Римський виступив з суттєвою заявою щодо Великодня: які нововведення очікують на всіх віруючих.
Теги