Дмитро згвалтував її. А через декілька хвилин позбиткувався над жінкою ще раз, вже у неприродній формі. Задовольнившись, сексуальний старшокласник огледівся навколо. Побачивши на столі невеличкий телевізор “LG”, узяв його і залишив домоволодіння. Незабаром юного гвалтівника-грабіжника затримали працівники міліції, а нещодавно кримінальну справу стосовно нього розглянув Компаніївський районний суд.
Дмитро не заперечував, що згвалтував і пограбував землячку. Суд призначив йому покарання у вигляді позбавлення волі на п’ять років.
А що ж, як мовиться, сім’я і школа? Яка роль цих інститутів у формуванні особистості Дмитра, якщо він, навчаючись в дев’ятому класі, скоїв такі тяжкі злочини? Ці питання в судовому процесі досліджувалися також. Директор загальноосвітньої школи, де вчився Дмитро, охарактеризував його як дуже проблемного підлітка. За словами керівника навчального закладу, цей хлопчина вже не один рік палить і зловживає спиртними напоями, а заняття пропускає з другого класу. Крім того, Дмитро дуже нешанобливо ставився до педагогів, виматюкати вчителя для нього було звичайною справою. Щоб обговорити поведінку Дмитра, його батьків неодноразово викликали до школи і навіть в сільраду, але ті ігнорували такими запрошеннями. На думку директора школи, батьки Дмитра не контролювали належним чином свого нащадка. Намагалися наставити хлопчака на шлях істинний і працівники місцевого райвідділу міліції, але також безуспішно.
Якщо ж вірити матері підсудного, вона з чоловіком створили для сина необхідні умови для життя і навчання, але той виріс некерованим хлопцем – палить з 14 років, часто відвідував місцевий бар, іноді повертався напідпитку.
Чи виправить Дмитра колонія, покаже час.