У Кіровограді триває підготовка до реалізації проекту "Соціальна картка" – зі створення й роботи соціальних магазинів для мешканців обласного центру, насамперед, найменш соціально захищених. Відкриття мережі таких крамниць було однією з ключових позицій передвиборчої програми міського голови Андрія Райковича.
Проект заплановано запустити в дію до кінця грудня, загалом передбачено відкриття п’яти соціальних магазинів. Однак цим влада не обмежується. Йдеться про залучення до цього проекту якомога більше наявних магазинів, аптечних закладів та підприємств сфери обслуговування.
Минулого тижня цю ідею начальники управлінь економіки та зі сприяння розвитку торгівлі і побутового обслуговування населення міської ради Олена Осауленко та Наталія Бабенко обговорювали на спільній нараді з місцевими виробниками.
Представники бізнесу відгукнулися на пропозицію міського голови. У нараді взяли участь керівники підприємств "Кіровоградхліб-2014", "Кондгруп", "М’ясний стандарт", "КСС", "Кіровоградпродсервіс", "Прод-Інвест", "Кіровоградський КХП № 2" та інших. Виробники висловили готовність представити такі групи товарів, як хлібобулочні, кондитерські, м’ясні та ковбасні вироби, паштети з печінки, печиво, борошно, вівсянку, мюслі, маргарини та ще багато чого іншого.
На нараді з керівниками виконавчих органів міської ради 14 грудня Андрій Райкович представив ескіз розробленої соціальної картки, яких на першому етапі реалізації проекту виготовлять 20 тисяч штук. Такі картки, відзначив міський голова, відкриють доступ до повномасштабної соціальної підтримки для кіровоградців, які потребують допомоги. Завданням соціальних служб міста стане належний контроль, аби картки не потрапляли до людей, які не мають у них потреби.
– Сподіваюсь, що соціально орієнтований бізнес підтримає нас, – зазначив очільник міста. – Ми створюємо сприятливі умови, щоб до програми "Соціальна картка" долучилися і представники потужних торговельних мереж, і аптечний бізнес.
Управління зі сприяння розвитку торгівлі та побутового обслуговування міської ради звернулося до керівників підприємств торгівлі Кіровограда з пропозицією долучитися до створення та подальшої роботи соціальних магазинів. А також оприлюднило на сайті міської ради рекомендації щодо функціонування мережі соціальних магазинів у Кіровограді.
А минулого вівторка, 15 грудня, міська рада затвердила Положення про соціальний проект "Соціальна картка". У Положенні передбачено, що пунктом оформлення та видачі соціальних карток, які даватимуть право на десятивідсоткові торговельні знижки при оплаті за товари чи послуги, буде відділ соціальної підтримки населення міської ради.
Начальник управління зі сприяння розвитку торгівлі та побутового обслуговування міської ради Наталія Бабенко розповіла, що партнерами проекту стануть роздрібні торговельно-сервісні підприємства, які виявили бажання взяти участь у соціальному проекті, спрямованому на створення прозорого і ефективного механізму допомоги соціально не захищеним категоріям громадян. За пропозицією депутата міської ради Олександра Цертія, перелік підприємств – учасників проекту "Соціальна картка" було розширено, щоб до нього мали змогу долучитися соціально відповідальні підприємства сфери побутового обслуговування.
Юрій ЛІСНИЧЕНКО