РОЗБИРАЛИСЯ З КОВБАСНИМИ ЕТИКЕТКАМИ

Спеціалісти АМКУ, порівнявши етикетки ВАТ "М’ясокомбінат "Ятрань" та ЗАТ "Луганський м’ясокомбінат", виявили їх схожими і дійшли висновку про те, що луганські ковбасники порушили правила чесної конкуренції.

Розгляд цієї справи, порушеної за заявою адміністрації ВАТ "М’ясокомбінат "Ятрань", завершився минулої п’ятниці. Перебуваючи наступного дня в Кіровограді, перший заступник голови Антимонопольного комітету України Юрій Кравченко розповів журналістам про ось яку цікаву подробицю. Виявляється, товариство "Луганський м’ясокомбінат" першим запатентувало товарний знак, навколо якого виник цей спір, але етикетки з його позначенням пролежали кілька років на складі. А коли луганський виробник ввів ці етикетки в обіг, виявилося, що на ринку м’ясопродуктів уже є товари, оформлені схожим чином, до чого уже звикли споживачі.

Щоб покупці не плуталися, АМКУ рекомендував адміністрації ЗАТ "Луганський м’ясокомбінат" змінити вигляд етикеток на ряді виробів. Якщо цього не буде зроблено, АМКУ застосує фінансові санкції. Утім, за словами Юрія Кравченка, керівництво ЗАТ "Луганський м’ясокомбінат" визнало рекомендації АМКУ слушними.

На цій же прес-конференції Юрій Кравченко повідомив, що Кабінет Міністрів призначив Антимонопольний комітет куратором Кіровоградщини.

Віктор ІВАНЕНКО

Читайте також