І про «Центральний регіон−2015», і про центральне опалення

Засідання громадської ради при виконкомі міської ради відбулося минулого тижня в Кіровограді. Почалося зібрання із виступу секретаря міської ради Ігоря Волкова, який повідомив, що запросив на захід керівників деяких виконавчих органів ради, аби вони надали громадській раді вичерпну інформацію з питань, зазначених у порядку денному її засідання.

Начальник управління економіки міської ради Олена Осауленко, розповідаючи про актуалізацію (оновлення) кіровоградського сегмента програми соціально-економічного розвитку області "Центральний регіон-2015", повідомила про наміри міської влади доповнити документ рядом нових положень, у тому числі про будівництво в обласному центрі двох індустріальних парків, про створення відомчого житла для молодих спеціалістів-лікарів (детальніше про ці ініціативи розповідалося в публікаціі "Центральний регіон-2015" доповнюють новими завданнями"). Поінформувала Олена Осауленко і про можливість будівництва в Кіровограді заводу продтоварів та підприємства з виробництва сонячних батарей. За словами Олени Осауленко, оскільки для цього знадобляться державні інвестиції, потрібно внести відповідні положення до обласної програми "Центральний регіон-2015". Також посадовець відповіла на запитання членів громадської ради.

Інформацією про якість комунпослуг, зокрема центрального опалення у щойно розпочатому сезоні, поділився з представниками громадськості начальник головного управління житлово-комунального господарства міської ради Олександр Хачатурян. А ті запитували, чи є в місцевої влади кошти на безперебійну роботу житлово-комунального господарства узимку, цікавилися заходами, яких вживає головуправління ЖКГ для попередження крадіжок люків з водо- та тепломереж, ділилися своїми ідеями щодо цього.

Було висловлено ряд пропозицій і начальнику управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Віктору Зубченку, який розповів про реформування мережі автобусних маршрутів. Наприклад, запропоновано удосконалити вивішені в громадському транспорті інформаційні таблички (з відомостями про органи, до яких можна поскаржитися на водія чи кондуктора) таким чином: внести до них номери мобільних телефонів. "Тому що телефонувати доводиться прямо з автобуса, а дзвінки із мобільного на дротовий дуже дорогі", – пояснив один із членів громадської ради. Віктор Зубченко запевнив, що візьме до уваги цю пропозицію.

Читайте також