Покупці «АТБ» можуть бути впевненими у безпеці товарів

Мережа, яка з кожним роком відкриває на Кіровоградщині все більше нових магазинів, приваблює мешканців регіону найнижчими цінами на продукти харчування. Втім доступність нерозривно пов’язана з гарантією безпеки товарів

За кількістю магазинів «АТБ» на тисячу населення Кропивницький, мабуть, є одним із лідерів у країні (принаймні у ТОП-10 обласний центр точно входить). Мешканці регіону довіряють цій мережі, яка продовжує розвиватися не тільки кількісно, але й якісно. Приміром, цими днями в «АТБ» проводять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. З літа минулого року міжнародні експерти працюють у мережі для того, щоб принципи роботи ритейлера відповідали вимогам НАССР, які є основою зазначеного стандарту. Якщо говорити простими словами, то спільними зусиллями фахівці двох компаній впроваджують концепцію, яка передбачає систематичну ідентифікацію, оцінку й управління факторами, що суттєво впливають на безпеку продукції.

Керівництво «АТБ» неодноразово акцентувало увагу на важливості цього напрямку. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека, саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – розповідає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають з полиць продукти, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. Товари перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки.

З огляду на, що йдеться лише про планові перевірки (а є ще й позапланові), це досить великий обсяг робіт. По-перше, через масштаби роботи мережі – сьогодні вона має 951 магазин у 246 населених пунктах України. По-друге, через різноманітність пропозицій. Асортимент «АТБ» становить понад 3500 товарів. Причому близько чверті цієї кількості представлено власними торговими марками мережі (ВТМ або як називають їх міжнародні експерти – private label). «Цей термін означає, що дана продукція виготовляється спеціалізованими виробниками тільки для цієї торговельної мережі. Витрати на її виробництво та доставку нижчі, немає додаткових витрат на рекламу, все це дозволяє формувати низькі ціни. Але якість продуктів при цьому не поступається якості товарів відомих брендів», – зазначає Дар’я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ «АТБ-маркет». У мережі діє трирівнева система для товарів власних торгових марок. Перший рівень – продукція з маркуванням «De Luxe Foods & Goods Selected», яким позначено елітні імпортні товари. Їх компанія поставляє в країну самостійно, що дозволяє тримати найбільш конкурентоспроможні ціни. Другий рівень – продукція торгової марки «Своя лінія», представлена у середньому ціновому сегменті. Третій рівень – бренд «Розумний вибір», товари якого є найдешевшими. «Компанія «АТБ» ставить перед собою мету випускати якісні, впізнавані товари. Так ми намагаємося продемонструвати споживачам турботу і увагу, що вкладені в кожен продукт. У зв'язку з цим стратегія розвитку товарів ВТМ, перш за все, націлена на виготовлення якісних і здорових продуктів харчування, повний контроль виробництва і випуску товарів власних торгових марок, а також на індивідуальний підхід до випуску нових продуктів», – підкреслює Дар'я Бахматова.

Катерина Кравченко

Читайте також