Напередодні літа «АТБ» посилює контроль якості

У національній мережі дискаунтерів розповіли про заходи щодо гарантування безпеки товарів на полицях магазинів

Напередодні літа в українських містах збільшується продаж неякісної продукції. Це стосується переважно так званих стихійних ринків, діяльність яких у холодну пору року традиційно обмежена. На цьому тлі експерти наполегливо рекомендують мешканцям Кіровоградщини уважно обирати місця для здійснення покупок. Насамперед, слід надавати перевагу перевіреним магазинам, які мають розгалужену мережу, де процеси контролю якості реалізовано належним чином. У цьому ми переконалися, дізнавшись про відповідні заходи у компанії «АТБ».

Ця мережа як безумовний лідер галузі за кількісними показниками (розгалуженість, товарообіг, обсяг сплати податків тощо) задає тон усьому ринку і в питаннях якості. Керівництво компанії впевнене в тому, що найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – пояснює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, кожна асортиментна позиція, яка представлена в магазинах, проходить кілька етапів контролю. Наприклад, швидкопсувні продукти та дитяче харчування перевіряють щомісяця: з полиці довільно вибирають один або декілька товарів однієї номенклатурної групи і відправляють до лабораторії. «Всі інші продукти проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку. Все це стосується так званих планових перевірок, однак ми практикуємо й позапланові дослідження. Наприклад, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг від споживачів (по всій мережі, а це 929 маркетів), то щодо нього розпочинають цілу серію позапланових перевірок», – підкреслює Наталія Шаповалова.

Тож не дивно, що на рівні експертного співтовариства технології та заходи контролю, які впроваджені в «АТБ», давно визнані кращими в галузі. Але й на цьому компанія не зупиняється. З літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який засновано на всесвітньо визнаних принципах НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – система «Аналіз ризиків і критичні точки контролю»). Іншою формою контролю продукції в торговельній мережі «АТБ» є проведення аудиту системи якості на всіх виробничих підприємствах, що поставляють до магазинів свої товари. «Такі аудити ми здійснюємо не менше ніж один раз на рік. Особливу увагу приділяємо дотриманню вимог до якості і безпеки сировини, кінцевої продукції, а також екологічним аспектам виробництва, питанням охорони праці, менеджменту всіх рівнів роботи компанії», – розповідає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

Замисліться: щодня по всій країні в магазинах «АТБ» купують товари і продукти більше ніж три (!) мільйони осіб. Впроваджена тут система, як виявилося, багато в чому не тільки схожа, але й набагато жорсткіша за деякі стандарти, що діють в європейських торговельних точках. Це вкотре підтверджує, що компанія на чільне місце ставить інтереси свого покупця, його здоров'я і благополуччя. Тож не дивно, що така величезна кількість українців висловила довіру цій мережі.

Автор: Сергій Мальков

Читайте також