Коли міський голова Володимир Пузаков прибув на це підприємство, щоб привітати його колектив з обновками, екіпажі трьох капітально відремонтованих тролейбусів саме готували свої машини до виїзду на маршрут. Володимир Тихонович, оглянувши оновлені тролейбуси та поспілкувавшись з їх водіями, залишився задоволений станом цих машин. За його словами, ці ремонти – ще одне свідчення того, що для компанії над усе – якість перевезень.
А голова правління ВАТ «Автобусний парк 13527» (у віданні якого перебуває ТОВ «ЄТК») Василь Дзядух, спілкуючись з Володимиром Тихоновичем, наголосив на плідності співпраці компанії з міською владою. Так, нинішнього року міська рада ухвалила рішення про звільнення «Єлисаветградської транпортної компанії» від орендної плати за користування майном тролейбусного парку (яке належить до комунальної власності) на 10 років. Водночас підприємство зобов’язалося спрямувати вивільнені кошти на модернізацію тролейбусного парку. Відповідна соціальна програма, започаткована транспортниками та керівництвом НВП «Радій», уже діє. Головне її завдання полягає в тому, щоб суттєво поліпшити перевезення кіровоградців електротранспортом.
– У Кіровограді побільшає великомісткого транспорту, – зазначив Василь Дзядух, – чого так чекають мешканці Кіровограда. Маршрутні таксі, якими переповнені головні транспортні артерії обласного центру, потроху витісняються з ринку пасажирських перевезень. Цей вид транспорту вже не актуальний для нашого міста, своє завдання він виконав, а от збільшення кількості потужних автобусів та тролейбусів необхідне. І над цим ми зараз працюємо. Але підприємство потребує не лише оновлення рухомого складу, ремонтів зачекались виробничі приміщення, інженерно-технічні комунікації, електричні підстанції, тому сьогодні вести мову про придбання нових тролейбусів поки що зарано. Адже це задоволення – не з дешевих. Вартість однієї нової машини сягає мільйона 700 тисяч гривень. Капітальний же ремонт одного тролейбуса обійшовся в 500 тисяч гривень. До кінця року ми таким чином оновимо до десяти тролейбусів.
Хоча за умови виконання домовленостей із міським головою та депутатським корпусом про поступове зменшення числа малих транспортних засобів, які працюють на тролейбусних маршрутах, у нас з’явиться стимул для закупівлі новеньких тролейбусів.
Оновлені машини вже відпрацювали по 18–20 років, тому тролейбусникам, щоб замінити деякі деталі, довелося звернутись на Харківський вагоноремонтний завод. Генеральний директор ТОВ «Єлисаветградська транспортна компанія» Анатолій Голованов висловив упевнененість у високій якості ремонтів.
– Лише в цьому році маємо три капітально полагоджені тролейбуси, четвертий зараз знаходиться на стапелях, – підсумував Володимир Тихонович. – Сподіваюсь, що ремонтні роботи до кінця року не збавлятимуть темпів і гарних тролейбусів у Кіровограді побільшає. А з часом екологічно чистий транспорт буде переважати на вулицях міста, адже це ще й нові робочі місця, й надходження до міського бюджету. Тому, думаю, ми правильно зробили, що пішли назустріч цьому підприємству та звільнили його від орендної плати на 10 років. Це і стало поштовхом для направлення коштів на ремонт рухомого складу. Значить, ми – на правильному шляху.