Десятого вересня міський голова Кропивницького Андрій Райкович разом з директором КП «Електротранс» Олександром Луценком, начальником міського управління розвитку транспорту та зв’язку Олександром Вергуном, іншими посадовцями та журналістами проінспектував нещодавно відкриті маршрути названого комунального підприємства – № 46 (сел. Гірниче – Новомиколаївка), № 111а (Стара Балашівка – Озерна Балка) та № 130а (Катранівка – Лелеківка), які обслуговують нові автобуси середньої місткості МАЗ-206.
Іще на автобусній зупинці на вулиці Великій Пермській автор написаного поспілкувався із людьми, які очікували на автобуси маршрутів № 46 і 130а, зокрема з молодою мамою Вікторією Руденко, котра підійшла на зупинку з дитиною у візочку.
– Поява сорок шостого й сто тридцятого «а» маршрутів дуже спростила мені життя, – зазначила вона. – Тепер легко без пересадок дістатися і в дитячу поліклініку, і на лівобережну Лелеківку. От у неділю ми вийшли о 20:40 на зупинку в Лелеківці й доїхали додому, у район колишнього пивзаводу, швидко й зі зручностями…
А вже в автобусі маршруту № 46 пасажирка Любов Анатоліївна розповіла, що із селища Гірничого віднедавна зручно добиратися до медичних закладів на вулиці Шевченка. І висловилася за те, щоб автобус повертався в селище цією ж вулицею.
– Автобуси зручні, навіть можна сказати, що гарні, в них приємно їхати, – поділилася враженнями в автобусі маршруту № 130а пенсіонерка Надія Іванівна. – Щодня їжджу цим маршрутом, і це набагато зручніше, аніж у маршрутці. Я живу в Кропивницькому не дуже давно, усього рік, і мені дуже подобається це світле місто…
За словами інших пасажирів, нові багатомісні машини не порівняти з мікроавтобусами, куди ні візок з дитиною не закотити, ні великі сумки не занести.
Андрій Райкович зазначив, що найближчим часом місто отримає ще й п’ять тролейбусів з автономним ходом, які будуть здатні віддалятися від контактної мережі на відстань до 20 кілометрів. Таким чином підприємству «КП «Електротранс» (найкращому у своїй категорії в Україні) для нових маршрутів не потрібно буде прокладати електричні лінії й облаштовувати тягові підстанції, адже це набагато дорожче, ніж придбання тролейбусів з автономним ходом.
Юрій ЛІСНИЧЕНКО
Фото Катерини САБРАМ