закликає влада Кропивницького керівників рекламних агенцій та власників носіїв зовнішньої реклами, розташованих в обласному центрі. Заступник міського голови Олександр Мосін провів нараду за участі керівників структурних підрозділів міської ради та представників рекламних агенцій і власників білбордів та сіті-лайтів.
Зокрема, наголошувалось на необхідності повної перевірки рекламних носіїв у Кропивницькому. Деякі з них перебувають в аварійному стані, мають неохайний вигляд тощо.
Як наголосив Олександр Мосін, багато рекламних щитів перебувають у незадовільному естетичному та санітарному стані. Усім відомі факти, коли після негоди рекламні носії падали, руйнуючи електромережу, їх терміновим демонтажем вимушені були займатися комунальні служби.
Начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради Сергій Коваленко та заступник директора КП «Електротранс» Валерій Музичук називали факти, коли білборди розміщені не відповідно до погоджувальних документів і створюють загрозу безпечному руху транспорту і життю людей.
Також до власників носіїв зовнішньої реклами має претензії і міська спецінспекція: трава під рекламними щитами не скошена, працівники, які обслуговують їх, часто-густо залишають обабіч доріг використані плакати, навіть не намагаючись їх прибрати та вивезти.
Голова обласної організації Спілки рекламістів України Ірина Саєнко нагадала, що білборд повинен стояти на відстані восьми метрів від дороги на висоті 4,5 метра і бути повернутим під кутом 40 градусів до неї.
Олександр Мосін запропонував усім разом навести лад у рекламному господарстві міста. В іншому випадку влада буде розривати договори на встановлення рекламоносіїв, а в майбутньому має намір підвищити плату за розміщення рекламних засобів.