Найближчим часом управління капітального будівництва Кіровоградської міськради та приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" з Дніпропетровська підпишуть угоду про створення робочого проекту реконструкції проїжджої частини вулиць Орджонікідзе та Колгоспної між вулицями Київською і Братиславською.
Основною частиною угоди стане домовленість про будівництво проїзду під шляхопроводом і залізничним полотном у тому місці, де зараз можливий лише однобічний рух.
Минулого тижня задля остаточного з’ясування того, що і як потрібно буде робити для створення поруч з одним проїздом ще одного тунелю та розширення проїжджої частини названих вище вулиць, відбулася нарада під головуванням першого заступника міського голови Василя Дзядуха за участі представників ПВКП "Технотранспроект", структурних підрозділів міської ради та облдержадміністрації, а також Одеської залізниці.
Варто нагадати, що дорогою, яка пролягає вулицями Орджонікідзе й Колгоспною, можна швидко дістатися із центру міста та прилеглих мікрорайонів на Новомиколаївку та у зворотному напрямку [інший шлях – шляхопроводом неподалік від автовокзалу № 1 (Об’їзний провулок) через залізницю, у випадку перекриття якого проїзд під аркою, що на вулиці Орджонікідзе, лишається єдиним, яким можна дістатися із центру на Новомиколаївку і у прилеглі мікрорайони]. Однак швидкому пересуванню цим шляхом заважає те, що проїзд крізь арку (над якою знаходиться залізнична колія) можливий лише почергово в один бік.
Фахівці "Технотранспроекту" запропонували варіант збільшення пропускної спроможності однієї з найпроблемніших ланок транспортної мережі Кіровограда у результаті створення додаткового тунелю поряд з наявним. За оцінкою спеціалістів з Дніпропетровська, орієнтовна вартість робіт з реалізації проекту складе трохи більше 32 мільйонів гривень, термін його виконання – від 10 місяців до 1,5 року. При цьому, зазначили автори ідеї, швидкість залізничного транспорту над місцем пробивання другого тунелю буде потрібно буде зменшувати до п’яти – п’ятнадцяти кілометрів на годину, а швидкість автомобільного транспорту лишатиметься такою ж, як і до реконструкції.
Під час обговорення умов проектування реконструкції проїжджої частини вулиць та арки учасники зустрічі детально обговорювали, яким чином це можна зробити. Наприкінці зустрічі Василь Дзядух зазначив, що на даному етапі головне завдання всіх організацій, задіяних у підготовці до реконструкції арки та проїжджої частини вулиць Орджонікідзе й Колгоспної між вулицями Київською та Братиславською, – якнайшвидше зібрати всі необхідні дані щодо стану наявних інженерних мереж у місцях реконструкції, підписати угоду, створити робочий план та залучити на реалізацію проекту державні кошти.