Виконавчий комітет міської ради затвердив Концепцію комплексного впорядкування розміщення зовнішньої реклами й тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в Кропивницькому.
Тепер управління містобудування та архітектури міської ради зважатиме на умови концепції при розробці місцевих нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері розміщення зовнішньої реклами й тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, а також під час формування стратегії та програм розвитку міста.
Вихідні умови для розробки концепції були доволі складними: місто перенасичене рекламними засобами й тимчасовими спорудами. Вільних та доступних територій стає все меншим. У той же час зовнішня реклама та візуальна інформація повинні допомагати людям, а не заважати. Впровадження концепції має на меті запровадження єдиних процедур при розміщенні тимчасових споруд, створення сприятливих умов для здійснення господарської діяльності, упорядкування елементів міського середовища для подолання безсистемного, хаотичного розміщення та перенасиченості міського простору малими архітектурними формами, створення передумов для можливості скерованого, прогнозованого розвитку міста з допомогою єдиної електронної бази даних тимчасових споруд у Кропивницькому. А також – упорядкування розміщення зовнішньої реклами, розроблення та затвердження комплексних схем можливого розміщення рекламних засобів на території обласного центру, розроблення довідника спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами та тимчасових споруд у місті, розроблення паспортів вулиць, створення на базі містобудівного кадастру міста, відкритого для громадськості реєстру рекламних засобів і тимчасових споруд, місць їх розміщення, а також місць, де вони можуть бути розміщені, і формування зовнішнього рекламного оформлення міста, яке відповідає сучасним вимогам дизайну, ергономіки, урбаністики та естетики міського простору.
Концепція передбачає зонування міської території, а також ряд обмежень історико-культурного, соціально-психологічного, громадсько-політичного, естетичного та архітектурно-містобудівного характеру.