Найбільше електронних петицій стосується проблем ЖКГ

Розгляд електронних петицій, що надійшли на адресу міської ради, став головним на нараді секретаря міської ради Андрія Табалова з керівниками виконавчих органів у понеділок.
– Електронні петиції існують у багатьох країнах світу, – зазначила начальник відділу звернень громадян Оксана Пономарьова. – Більше 70 держав використовують цей інструмент взаємодії суспільства та влади. Головна мета петиції – звернути увагу суспільства або влади на конкретну проблему у будь-якій сфері.
Сьогодні громадяни можуть подати електронні петиції через офіційні веб-сайти відповідних органів або веб-сайти громадських об’єднань.
У петиції, звернула увагу Оксана Пономарьова, має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції. На веб-сайті відповідного органу або громадського об’єднання, що здійснює збір підписів, обов’язково зазначаються дата початку збору підписів та інформація щодо загальної кількості та переліку осіб, які підписали електронну петицію.
Розгляд електронної петиції здійснюється невідкладно, – не пізніше 10 робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
Оксана Пономарьова повідомила, що до міської ради надійшло 66 електронних петицій, з яких 16 підтримано. Вони виносяться на розгляд постійних комісій міської ради.
За своїм змістом найбільше петицій стосується питань житлово-комунального господарства (45%) та розвитку транспорту та зв’язку (16%).
Останньою за хронологією стала петиція “Про упорядкування скверу ім. Анатолія Бузуляка та скверу ім. Олександра Кондакова”. Вона була розглянута на постійних депутатських комісіях з питань житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності та з питань освіти, науки, культури, туризму, фізичної культури і спорту та молодіжної політики.
За результатом розгляду петицію було підтримано міською радою та дано доручення головному управлінню житлово-комунального господарства міської ради передбачити кошти на утримання обох скверів у Програмі розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою міста Кропивницького на 2017 рік, а відділу культури і туризму міської ради – опрацювати та направити на розгляд міської топонімічної комісії.
Відповідь на електронну петицію не пізніше наступного робочого дня після закінчення її розгляду оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу, якому вона була адресована, а також надсилається у письмовому вигляді автору (ініціатору) електронної петиції та відповідному громадському об’єднанню, яке здійснювало збір підписів на підтримку відповідної електронної петиції, пояснила Оксана Пономарьова.
- Отже, перші найважливіші кроки в роботі системи електронних петицій в України та в нашому місті зроблено, - підреслив секретар міської ради Андрій Табалов. – Електронні петиції — це дієвий інструмент спілкування з владою, вони можуть об’єднати соціум і дати владі шанс налагодити діалог із суспільством. Чому у статистиці переважають прохання вирішити проблеми в галузі ЖКГ? Тому, що донедавна не був відпрацьований ефективний механізм співпраці ради з управлінням житлово-комунального господарства. Відповідно, у людей було багато запитань і претензій до влади. Ми такий механізм відпрацювали. Сподіваюся, кількість петицій з цього питання зменшиться.

Читайте також