Незабаром мине рік, як з ініціативи керівника управління зі сприяння розвитку торгівлі та побутового обслуговування Кіровоградської міської ради Тетяни Бєлової на головних ринках обласного центру запрацювали консультативні пункти із захисту прав споживачів.
Зараз консультативні пункти є на Центральному ринку підприємства "Кооперативний ринок" Кіровоградської облспоживспілки та на ринку "Черемушки" ПП "Кіровоградбуддизайн".
До пунктів кіровоградці можуть звертатися, коли виник конфлікт із продавцем – чи то він продав неякісний товар, чи то обважив покупця, але при цьому своєї провини не визнає і задовольняти вимоги покупця – повернути гроші або обміняти товар – відмовляється. У визначені дні й години (на Центральному ринку кожного другого та четвертого вівторка щомісяця з 10-ї до 12-ї години, а на ринку "Черемушки" в ці ж години кожного другого та четвертого четверга щомісяця) на відвідувачів чекає головний спеціаліст з питань захисту прав споживачів управління Ганна Денисенко.
Також Ганна Михайлівна проводить зустрічі на підприємствах, під час яких членам трудових колективів роз’яснює права споживачів та дає поради, як їх захистити. Такі зустрічі уже відбулися з працівниками ПАТ "Гідросила" та з головами квартальних комітетів Ленінського району.
Як зазначила головний спеціаліст із захисту прав споживачів, робота консультативних пунктів та проведення зустрічей у колективах дають позитивний результат. Люди досить часто звертаються за консультаціями. Найбільше запитань виникає з приводу низької якості взуття, харчових продуктів, інколи – одягу. Також були випадки, коли люди просили роз’яснити, як повинні маркуватися товари для дітей. Звертаються за роз’ясненнями й приватні підприємці, які працюють у сфері торгівлі.
Всього за час діяльності таких пунктів було проведено 28 консультаційних днів, туди звернулось близько 70 осіб.
Активно сприяє Ганні Денисенко в її роботі зі споживачами керівництво ринків, адже воно також зацікавлене, щоб на ввірених їм підприємствах торгували якісним товаром, не виникало конфліктних ситуацій. Загалом, за словами Ганни Михайлівни, жодна скарга покупця не залишалась без уваги, але при цьому вдавалось залагоджувати конфлікти без написання письмових скарг, судових позовів тощо.