Маршрут №50 ніхто не скасовував

"ВГ" вже повідомляла про те, що виконком Кіровоградської міської ради вирішив розірвати договірні відносини із перевізником, який обслуговував маршрут №50. Як повідомила на засіданні виконкому начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міськради Ольга Гонтарь, причина такого рішення полягає в тому, що цей перевізник – ПП "Укравтоінвест" – систематично порушував умови договору в частині кількості транспортних одиниць на маршруті. Деякі електронні ЗМІ зрозуміли це так, начебто міська влада узагалі вирішила ліквідувати 50-й маршрут, й не забарилися повідомити про це своїм читачам. Однак на прес-конференції минулої п’ятниці Ольга Гонтарь цю інформацію спростувала.

– Маршрут №50 у Кіровограді не скасований, розірвано лише договір з перевізником, який не дотримувався його умов, – наголосила вона. – Ми неодноразово вказували йому на те, що на маршруті замість обумовлених в угоді 20 одиниць транспорту курсує близько сорока з інтервалом руху хвилина й менше. Це значно перевантажує центральну частину міста, водії починають “ганятися” за пасажирами, чим створюють передумови для ДТП, крім того, маршрути, що пролягають центральною частиною міста, через надмірну кількість транспортних засобів, стають менш рентабельними, внаслідок цього перевізники постійно порушують питання про підвищення тарифу на проїзд. До слова, ми пропонували вищезгаданому перевізникові: якщо в нього так багато транспортних засобів, виставити частину з них на інші маршрути – наприклад, на 43-й, відновити який просили жителі, на 13-й. Проте ПП "Укравтоінвест" не пристало на ці пропозиції й продовжувало порушувати умови угоди, не звертаючи уваги на наші зауваження. Тому ми вирішили розірвати із ним договір. Як і з іншим перевізником – ТОВ "Лайт", що обслуговувало маршрут №118. На ньому, навпаки, замість 12 транспортних засобів працювали лише три, люди скаржилися на те, що виїхати з Великої Балки, через яку пролягають лише два маршрути громадського транспорту, неможливо.

На обидва маршрути будуть призначені тимчасові перевізники, наголосила Ольга Гонтарь. На обслуговування маршруту №118 договір із тимчасовим перевізником уже укладено. А ось на маршруті №50 передбачається внести ряд змін. За пропозицією профільної депутатської комісії, маршрут планується подовжити до селища Молодіжного і, відповідно до чинного законодавства, потім призначити тимчасового перевізника. Відповідний проект рішення виконавчого комітету міської ради вже підготовлений, зазначила Ольга Гонтарь, і буде розглянутий на найближчому засіданні виконкому.

Транспортного колапсу через тимчасову відсутність маршруток №50 у Кіровограді не виникне, переконана начальник управління, оскільки мікрорайон Жадова з’єднаний з центром міста багатьма іншими маршрутами. За результатами обстежень пасажиропотоків, для обслуговування “спального” мікрорайону достатньо близько 80 транспортних засобів, сьогодні ж виходить на маршрути більше ста.

Ольга Гонтарь також повідомила, що управління розвитку транспорту та зв’язку постійно контролює дотримання умов надання транспортних послуг іншими перевізниками. На сьогодні ще два кіровоградських транспортних підприємства вже отримали попередження про виявлені порушення, їм дано термін для їх усунення. В разі відсутності реагування управління готуватиме проекти рішень виконкому про розірвання договорів з ними. Суворий контроль з боку міської влади, висловила сподівання Ольга Гонтарь, спонукатиме перевізників, призначених на маршрути, належним чином ставитись до виконання взятих на себе зобов’язань.

Читайте також