Ось уже два тижні у залі центрального відділення філії Кіровоградської дирекції УДППЗ "Укрпошта" діє нова форма обслуговування споживачів під назвою "Електронна черга". Варто зазначити, що запровадженням новітніх технологій з метою покращення обслуговування населення на цьому підприємстві займаються досить активно. Електронні системи вже діють майже в усіх великих містах України, кількох обласних центрах. Ось тепер черга дійшла до Кіровограда.
Що ж являє собою "Електронна черга"? Це електронний термінал, на сенсорному екрані якого зазначені всі послуги, які надає пошта. Дотиком руки потрібно обрати послугу, термінал тут же видасть талончик із номером черги. Через кілька хвилин на встановленому у залі великому моніторі висвітиться цей номер із зазначенням віконця, де споживача обслужить оператор. В залі є зручні диванчики, на яких можна зачекати, коли висвітиться на табло номер.
Нововведення дещо здивувало кіровоградців, які за звичкою прагнули вишикуватись у чергу. Люди інколи не розуміли, як відбувається обслуговування. Та на допомогу кожному приходить адміністратор, який все детально пояснює.