Послуг у місцевій раді побільшає
Очільник міста зазначив, що в міській раді її працівники разом зі спеціалістами територіального управління юстиції надаватимуть вторинну юридичну допомогу – передусім, тим містянам, які не мають коштів на послуги адвоката. А також повідомив про збільшення кількості днів надання адміністративних послуг населенню в міській раді.
– Наш центр надання адміністративних послуг з наступного тижня почне працювати і в суботу, – зазначив Андрій Райкович. – Прийом триватиме від 8:00 до 15:00. Вхід буде з вулиці Тараса Карпи (колишня Тимірязєва).
Густонаселена околиця потребує уваги
Очільник міста розповів і про результати своєї зустрічі з мешканцями багатоповерхівок на вулиці Жадова. Першими на спілкування з ним вийшли жителі будинку № 30. Вони, особливо жителі крайніх під’їздів, не мають спокою через постійний рух легковиків, мікроавтобусів і навіть вантажного транспорту крізь арку в напрямку до кооперативного будинку. Ще й поряд із сусіднім облаштовано криту стоянку. Таке сусідство не влаштовує мешканців будинку № 30, бо рух машин та автобусів через їхній двір – невпинний. На додачу проблем поруч з будинком – пустир, котлован від недобудови. Жителі кажуть, що хочуть створити у своєму подвір’ї квітник, поставити лавочки, облаштувати територію. Цього прагнуть і мешканці 26-го будинку на вулиці Героїв України, але навпроти – теж котлован.
– Управління ЖКГ, власності і земельних відносин, збирайтесь і з’ясуйте, чия це стоянка автомобілів, які є на неї документи, – розпорядився очільник міста. – Визначте, кому на сьогодні реально належать території і довгобуди біля будівель на вулицях Жадова, 30 і Героїв України, 26. Хто ці “герої”? І що ми робитимемо з недобудовами далі?
Наголосив міський голова і на тому, щоб біля будинків засипали ями, встановили освітлення та обов’язково проінспектували, де необхідно облаштувати пандуси. Окреме завдання – для секретаря міської ради Андрія Табалова: вирішити, хто з депутатів опікуватиметься округом. Раніше там працював Федір Згривець. Проте він склав свої повноваження, тож люди лишились без свого народного обранця. Андрій Табалов пообіцяв, що в разі потреби сам опікуватиметься цим округом.
Операторами побудуть усі керівники
Третього жовтня очільник Кропивницького випробував себе в ролі оператора “гарячої” лінії міського голови. Прохання, з якими містяни зверталися до нього, стосувались здебільшого комунальних проблем. Це – ремонт доріг, вивезення сміття, рух громадського транспорту.
– Я хочу бачити і відчувати весь спектр проблем, пульс життя міста. Тому на “гарячій” лінії щотижня мають чергувати мої заступники і обов’язково керівники виконавчих органів, – сказав після телефонного спілкування із земляками Андрій Райкович. – Про те, хто з начальників управлінь і відділів чи заступників міського голови розмовлятиме з громадянами на “гарячій” лінії, буде оголошено заздалегідь.
"Агро-Експо" – візитівка Кропивницького
Головний урядник Кропивницького подякував організаторам виставки “АгроЕкспо – 2016" та всім виконавчим органам ради, які сприяли її підготовці, готували презентації, допомагали обласній державній адміністрації, оргкомітетові, дирекції виставки.
– Це насправді масштабний проект, який виборов право бути візитівкою Кропивницького і області, – зазначив він. – Про “АгроЕкспо” говорять не лише в країні, а й за її межами. Усі заходи в межах виставки, дискусійні панелі, презентації промислових підприємств, фірм, наукових установ, велелюдний Покровський ярмарок, фірмові фестивалі багато в чому базувалися саме на участі нашого міста. Усі разом ми доклали багато зусиль, щоб наш край, наше місто продемонстрували яскраво, по-сучасному промисловий, аграрний, культурний потенціали, а також рівень комфортного, гостинного обслуговування тисяч відвідувачів.
На “гарячій” лінії не байдикують
Андрій Лейбенко розповів, що за останніх сім місяців на “гарячу” лінію міського голови надійшло 3801 звернення від мешканців Кропивницького. З них позитивно вирішено 1214, дано роз’яснення щодо 2376 і взято до відома 35. На сьогодні над 176 питаннями іще працюють.
Найбільш важливими проблемами, з якими найчастіше звертаються заявники на “гарячу” лінію – це питання житлово-комунального господарства (45 відсотків) і проблеми транспорту та зв’язку (11 відсотків).
Секретар міської ради Андрій Табалов звернув увагу те, що “гаряча” лінія – це не єдиний шлях звернення мешканців міста до міської влади з пропозиціями вирішити ту чи іншу проблему. Багато заяв від кропивничан надходить безпосередньо до депутатів міської ради під час зустрічей, через громадські приймальні. На думку Андрія Табалова, варто об’єднати всю інформацію щодо звернень громадян в єдину базу, щоб чітко бачити і розуміти загальну картину проблем в обласному центрі.
Школи й дитсадки до холодів готові
Лариса Костенко розповіла про заходи з підготовки приміщень закладів освіти та їх систем теплопостачання до роботи в опалювальному сезоні. Повністю відремонтовано системи опалення в гімназії ім. Т. Шевченка, НВО №№ 25, 33, 35, ЗОШ “Мрія”, 13, 29, пральні в ДНЗ № 37. У ДНЗ № 47 встановлено огорожу. Також завершено ремонт актового залу в ДНЗ № 63. У ДНЗ №№ 14 та 43 здійснено ремонт харчоблоку. Для зберігання тепла цьогоріч у навчальних закладах Кропивницького замінено 405 дерев’яних вікон на пластикові. Лічильники обліку теплової енергії встановлено в ЗОШ № 7, ДНЗ №№ 43, 67, НВО № 16, а для СЗОШ №№ 1, 3 виготовлено технічні умови. Підписано акти готовності теплового господарства до роботи в осінньо-зимовий період у 78 закладах. Тільки кібернетико-технічний коледж не підписав акт готовності у зв’язку з ремонтом опалювальної системи.
Юрій ЛІСНИЧЕНКО