Як уже повідомляла «Вечірня газета», нинішня міська влада особливу увагу приділяє питанню зменшення в місті кількості пивних наметів, адже, як свідчать дані соціологічних опитувань, жителі міста незадоволені роботою таких об’єктів – їм заважає голосна музика, яка лунає з наметів, території навколо часто-густо засмічені, а відвідувачі нерідко, напившись пива, починають з’ясовувати стосунки між собою за допомогою фізичної сили. Тож міське керівництво вирішило поступово зменшувати кількість пивних наметів. Проект рішення виконкому Кіровоградської міської ради про дислокацію об’єктів сезонної торгівлі неодноразово розглядався на нарадах, які проводив кіровоградський міський голова Володимир Пузаков. У них брали участь представники Кіровоградської міської санепідстанції, правоохоронних органів, спецінспекції, управління містобудування та архітектури. Ретельно розглядали кожен об’єкт. Враховувалися і відстань від намету до житлових будинків, навчальних закладів, і кількість скарг на роботу того чи іншого намету, що надходили минулого року. Перед власниками наметів висунули жорсткі вимоги: вони мають встановити біотуалети, укласти угоди на вивезення сміття, поставити біля наметів урни; визначили, до якої години вони можуть працювати (до 22-ї). У результаті, за словами Володимира Каленчука, кількість пивних наметів, порівняно з минулим роком, зменшилася майже удвічі.
– Нині підрозділи виконавчих органів ради разом із санепідстанцією та правоохоронцями стежать за тим, щоб у місті не з’являлися «нелегальні» намети, контролюють, аби підприємці дотримувалися згаданих вище вимог, – зазначив під час прес-конференції Володимир Каленчук. – Якщо суб’єкти господарювання цього не роблять, на них накладаються штрафні санкції, а в разі повторного порушення у нас уже є підстави розірвати договір із підприємством.
Також Володимир Каленчук повідомив, що, відповідно до рішення виконкому Кіровоградської міської ради, яким визначено кількість та місця дислокації об’єктів сезонної торгівлі, нині в обласному центрі працює 86 точок з продажу квасу, три об’єкти з продажу м’якого морозива, а також п’ять точок з продажу бахчевих культур.