Напевне, жоден мікрорайон не зрівняється за кількістю скарг, що надходять до редакції з приводу транспортних проблем, як Велика Балка.
Мешканці Великої Балки користуються лише двома маршрутами - 4-м та 18-м. Перший ходить до Волкова-Пацаєва, другий - на Балашівку. Для того, щоб дістатися до аеропорту, Новомиколаївки, Лелеківського кладовища, треба пересідати на інші види транспорту. Це і незручно, і дорого для багатьох.
Але це далеко не єдина транспортна проблема. Як пишуть читачі "ВГ" у своїх листа, "четвірки", хоч і ходять досить регулярно, постійно "забіті" під завязку. Вільні сидячі місця в цих маршрутках - це диво. Тобто, всупереч усіх правил перевезень пасажирів перевізник доставляє до дому і до роботи, як консерви у банці.
Але це - ще півбіди. Є до Великої Балки ще один маршрут - 18-ий. Але його, мабуть, уже варто занести у "Червону книгу". 18-і маршрутки можна побачити лише вранці, коли люди їдуть на роботу, і десь о 5-6 годині вечора, вдень (з 10-ї і до 16-ї, після 18-ї) - цейтнот. Кореспонденти "ВГ" перевірили інформацію, що повідомили наші читачі і на власному досвіді переконалися - на маршруті від сили їздить дві машини. "Свіжий" приклад - сьогоднішній день (пятниця, 22 липня). Дві години вони простояли на зупинці біля Центрального ринку. За цей час проїхало чотири (!!) автобуси на Бережинку. А 18-го пасажири так і не дочекалися. Тобто, до села у кропивничан шансів дістатися набагато більше. У вихнідні побачити цю маршрутку - це взагалі за щастя. Люди на зупинці так і кажуть "Ой, 18-ий, повезло".
Ще один момент - четвертий і вісімнадцятий маршрут не дублюють один одного. Якщо комусь із мешканців треба дістатися, наприклад, на вулицю Новгородську, то доведеться від "четвірки" пішки подолати значний шлях.
Варто також зауважити, що на Великій Балкці мешкає чимало пенсіонерів, інвалідів, просто людей з проблемами зі здоровям. До цього же слід додати, що на Великій Балці немає жодного супермаректу, нормального ринку, аптек. Тобто, кожен тягне із собою додому величезні клунки з продуктами.
Який вихід із ситуації? Читачі "ВГ" окреслили його в своїх листах досить чітко. Промоніторити роботу 18-го маршруту і позбавити перевізника права обслуговувати не лише його, а й всі інші маршрути, на які він наклав лапу під час конкурсу. Можливо, це стане наукою для нього, і перевізник нарешті почне поважати людей, на яких він заробляє собі на хліб-масло.