Відкриваючи захід М.Лахман звернув увагу присутніх на те, що за допомогою сучасної IT-інфраструктури обслуговування платників є простим та комфортним.
Вагомим позитивним результатом в цьому плані стало створення таких електронних сервісів, як «Єдина база податкових знань», «Електронний кабінет платника податків», «Декларування он-лайн», «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку», «Дізнайся більше про свого бізнес партнера», «Реєстр платників ПДВ» та інші.
Крім того позитивним кроком у взаємовідносинах представників бізнесу та податківців стало надання платникам податків сертифікатів безкоштовних ключів електронного цифрового підпису.
“Враховуючи, що отримати сертифіковані електронні ключі можна безкоштовно, така послуга є доступною для всіх.» – роз’яснюючи новацію зауважив Микола Лахман.
Підводячи підсумки зустрічі перший заступник начальника Кіровоградської ОДПІ відмітив, що внаслідок проведення партнерських діалогів із платниками податків спостерігається позитивна тенденція зростання надходжень до бюджету, що в свою чергу є індикатором добровільної сплати податків, та налагоджених дієвих шляхів співпраці із бізнесом.
Прес-служба Кіровоградської ОДПІ