Представники влади поставилися до розгляду цього питання дуже принципово. За словами кіровоградського міського голови Володимира Пузакова, у Кіровограді достатньо вільних місць на ринках, діюча мережа стаціонарних магазинів також задовольняє потреби кіровоградців у споживчих товарах, тож немає необхідності встановлювати додаткові лотки чи палатки, які псують вигляд міста, шкодять його санітарному стану й таке інше. Тож підприємцям було відмовлено.
Також члени виконкому відмовили в наданні дозволів на розміщення рекламних засобів тим підприємцям, які звернулися за ними до влади пост-фактум, уже встановивши ці засоби. Присутні були одностайні в своїй думці: якщо суб’єкт господарювання не поважає закон, не поважає територіальну громаду міста, він має спочатку сплатити штраф за незаконне розміщення рекламних засобів, пройти всю необхідну процедуру заново, і лише потім отримати такий дозвіл, інакше це буде несправедливо відносно законослухняних громадян, які спочатку звернулися за дозволами, і лише після їх отримання, встановили бігборди чи сіті-лайти.