Бути змінам у маршрутній мережі

Кілька тижнів тому науковці Харківського національного автодорожнього університету представили керівництву міста розроблений ними варіант маршрутної мережі пасажирського транспорту міста Кіровограда. З того часу надійшло 260 доповнень та пропозицій, й чергове засідання робочої групи з удосконалення транспортної мережі міста, яке днями відбулось під головуванням першого заступника міського голови Василя Дзядуха, було покликане узгодити наявні наукові розробки з реаліями, які присутні в обласному центрі.

Як зазначив Василь Дзядух, впровадження нової системи пасажирських перевезень має на меті ще й забезпечення інвестиційної привабливості Кіровограда. Нині вже п’ять-шість підприємств готові «завести» інвестиції в цей сектор економіки. Вони лише наполягають на чітких та прозорих правилах діяльності на ринку пасажирських перевезень. Натомість у місті нині спостерігається певний застій у вирішенні транспортної проблеми. На цьому неодноразово наголошував й міський голова Олександр Саінсус. Також у ході численних перевірок з боку контролюючих органів були виявлені факти недотримання перевізниками вимог технічного огляду транспортних засобів та медичного – щодо водіїв, а мешканці скаржаться на небросовісне виконання перевізниками законів України про пільгові перевезення.

Міська влада серйозно заявляє про свої вимоги до власників транспортних підприємств, що знайде відображення у нових умовах конкурсу на право пасажирських перевезень. Цього вимагають й майбутні інвестори. Конкурс буде проведений вже в нинішньому році.

Актуальним залишається й питання вдосконалення та оптимізації маршрутної мереж – розвантажити центр міста, унеможливити «накладання» кількох маршрутів та з’єднати транспортним сполученням околиці міста з центром.

У своїх наукових розробках харківські фахівці значну увагу приділили такому фактору, як дотримання нормативів наповнюваності транспортних засобів: за кількістю сидячих місць та з розрахунку три пасажири – на квадратний метр. Наступним корком стане поступове виведення на транспортні магістралі великих автобусів.

– Також ми повинні дати чітке визначення такому явищу, як маршрутне таксі, – зазначила начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Ольга Гонтарь. – Свого часу поява цих транспортних засобів не дозволила остаточно зруйнувати ринок пасажирських перевезень, але настав час введення великих комфортабельних автобусів. Їх, в основному, пустять трьома головними маршрутами, які проходитимуть через центр міста та зв’яжуть "спальні" мікрорайони міста з Новомиколаївкою та Лелеківкою.
Отже, члени робочої групи, визначивши основні пріоритети вдосконалення транспортної мережі міста, спрямують їх на розгляд виконавчого комітету міської ради.

У засіданні робочої групи також взяв участь начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Олександр Чернявський.

Читайте також