— Є строк гарантії на ремонт мобілки, — скаже підкований споживач.
Звичайно, є, але всяке в житті трапляється...
Як нам повідомили у відділі захисту прав споживачів міської ради, останнім часом почастішали скарги на неякісні мобільні телефони, які швидко виходять із ладу. А так як гарантійний термін їх використання ще не закінчився, споживачі сміливо звертаються до магазинів, залишаючи там телефони для обстеження та ремонту. Вся ця катавасія може тривати місяців зо два. Пояснення одне — телефони везуть у Київ, а там то запчастин немає, то просто відсутня машина, щоб їх забрати.
Виконуюча обов'язки завідувача відділу захисту прав споживачів Кіровоградської міської ради Алла Шерстньова дає з цього приводу таке пояснення:
— Стаття 14, п.7 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачає, що:
— ремонт телефону повинен бути проведений протягом 14 днів, або за згодою сторін в інший термін;
— за кожен день затримки виконання ремонту понад встановлений термін — 14 днів — магазин зобов'язаний виплачувати споживачеві неустойку в розмірі одного відсотка від вартості телефону;
— на час ремонту споживачеві повинен видаватись інший телефон будь-якої моделі з обмінного фонду;
— на період знаходження телефону в ремонті гарантійний термін використання призупиняється.
У разі невиконання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавства необхідно звертатись до відділу захисту прав споживачів. Тут стануть на ваш захист і допоможуть відстояти ваші права.
Тож, мабуть, варто прислухатись до порад спеціалістів, а не просто викидати свої гроші на вітер. На вашому боці закон.
Оксана ВЕРСТЮК