Ситуація із перевантаженням транспортом саме центру міста на відтинку від вулиці Шевченка до провулку Василівського не залишає байдужими ні самих учасників дорожнього руху, ні, тим паче, керівництво міста. Адже не припиняється потік скарг від обурених кіровоградців, яким вже набридли транспортні "корки" біля готелю "Київ", пасажири, "затиснуті" між рядом квіткових яток та металевою огорожею, не можуть нормально потрапити до маршруток, а ті, у свою чергу, наввипередки паркуються біля тротуару. Це спричиняє аварійні ситуації. Загалом же, за даними ДАІ, саме це перехрестя (вулиць Карла Маркса та Преображенської), а ще перехрестя вулиць 50 років Жовтня та Андріївської найбільш небезпечні. Тому зараз розглядається ряд пропозицій ДАІ, які озвучив начальник відділу ДАІ з обслуговування міста Кіровограда Олексій Прокопчук щодо реконструкції транспортної зупинки біля готелю "Київ" – облаштування "кишені" для заїзду громадського транспорту та розширення проїжджої частини, подальше будівництво підземних переходів біля Колгоспного ринку тощо. Начальник управління капітального будівництва Віктор Ксеніч повідомив, що проект реконструкції транспортної "кишені" біля готелю "Київ" уже замовлено в проектному інституті "Агропроект". Вона буде довжиною 85 метрів, а вглиб сягатиме трьох метрів. Для цього потрібно буде перемістити п’ять тролейбусних опор, пересадити дев’ять дерев. Загальна вартість реконструкції потягне на 200 тисяч гривень.
Йшлося під час наради і про необхідність розв’язання проблеми, яка полягає у перевантаженні стоянки біля супермаркету "Сільпо". Також члени робочої групи заслухали інформацію Олексія Прокопчука про результати обстеження залізничних переїздів на території міста. Таких активно діючих в обласному центрі є кілька – на вулицях Салтикова-Щедріна, Степняка-Кравчинського, Сиваській та Короленка. Основна увага була приділена залізничним переїздам, через які проходять маршрути пасажирського транспорту. Всі вони експлуатуються з порушеннями: відсутні звукова сигналізація, належне дорожнє покриття, відповідні знаки, розмітка тощо. Деякі залізничні переїзди, можливо, потрібно демонтувати через їх невикористання. У зв’язку із цим варто посилити роботу із господарями переїздів, дійшли висновку члени робочої групи.
– Вони успішно користуються всією інфраструктурою нашого міста, тому, відповідно, повинні докласти максимум зусиль до впорядкування цих об’єктів. Це основна вимога міської влади, – зазначив Василь Дзядух.
За результатами обговорення вищезгаданих проблем робочою групою було прийнято рішення про підготовку проекту рішення виконавчого комітету щодо заборони руху приватного автотранспорту у робочі дні з 6-ї до 21-ї години по вулиці Карла Маркса (від вул. Шевченка до пров. Василівського). Головне управління житлово-комунального господарства міської ради має підготувати та подати на погодження відділу ДАІ з обслуговування міста Кіровограда пропозиції щодо місць дислокації дорожніх знаків у центральній частині обласного центру. Також у зв’язку з тим, що від кіровоградців надходять численні звернення щодо облаштування автобусної зупинки по вулиці Короленка (біля перехрестя з вулицею Червонозорівською), керівництво ДАІ та управління капітального будівництва міської ради отримало доручення щодо більш детального опрацювання зазначеного питання, вартості робіт та визначення місця облаштування зазначеної зупинки.