Затверджено нову транспортну мережу автобусних маршрутів загального користування

Учора члени виконкому Кіровоградської міської ради затвердили нову транспортну мережу автобусних маршрутів загального користування міста Кіровограда. На засіданні виконкому були присутні керівники транспортних підприємств міста, депутати міської ради та інші.

Як зазначив заступник начальника управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Віктор Зубченко, процес вдосконалення транспортної мережі Кіровограда відбувався протягом тривалого часу, робоча група приймала пропозиції від перевізників, мешканців міста, депутатів міської ради. Проект вищезазначеного документу розроблявся також за участі науковців Харківського національного автотранспортного університету, їхні експертні висновки також були враховані.

У проекті рішення, що розглядався учора, внесено ряд змін: ліквідовано декілька дублюючих маршрутів, на деяких маршрутах введені автобуси середньої місткості на 22 пасажири, одні маршрути подовжені, інші - скорочені.

Особливу увагу на засіданні виконкому приділили питанню перевезення мешканців селища Нового. Як зазначив перший заступник міського голови Василь Дзядух, кількість великогабаритних автобусів, які працюють на цьому маршруті у звичайному режимі руху, буде збільшена з двох до трьох одиниць. При цьому також на лінію будуть виведені автобуси середньої місткості, які працюватимуть у режимі маршрутного таксі. Курсуватимуть вони не в години пік, коли відбуваються основні перевезення населення, яке здебільшого працює чи навчається в обласному центрі. Тому для людей досить важливо вранці вчасно добратись на роботу, а ввечері – додому. На цьому наголосила й селищний голова Ольга Мельник, яка зазначила, що наповнюваність автобусів у години пік сягає близько трьох тисяч осіб. Тож чи забезпечить зазначена кількість автобусів вчасне перевезення населення?

Міський голова Олександр Саінсус запевнив, що ці побоювання безпідставні. Робоча група з удосконалення транспортної мережі не припиняє роботу, тому він закликав керівників транспортних підприємств надавати їй свої пропозиції, а ще посилити виховну роботу серед працівників, адже не припиняється потік скарг від кіровоградців на водіїв, які викидають з маршруток ветеранів, інвалідів, інших пільговиків.

– Саме для того, щоб наші перевізники нарешті почали працювати у правовому полі, ми й повинні прийняти нову транспортну мережу, що дозволить нарешті провести конкурс на право здійснення пасажирських перевезень, – зазначив Василь Дзядух. – Тоді й матимемо змогу впливати на несумлінних транспортників таким аргументом, як розірвання договору через порушення та недотримання умов перевезення.

Члени виконавчого комітету одноголосно затвердили нову транспортну мережу в місті, але при цьому висловили ряд зауважень та пропозицій щодо вдосконалення окремих маршрутів.

Коментуючи подальший розвиток подій у сфері пасажирських перевезень обласного центру, Віктор Зубченко відзначив, що нова транспортна мережа за сприятливих умов (відсутність судових позовів) буде реалізована приблизно за три тижні. Всі маршрути нової мережі можна умовно поділити на три категорії. Перша – ті, на яких не відбулося жодних змін. На цих маршрутах перевізники будуть продовжувати працювати до проведення конкурсу. Друга – маршрути, які зазнали часткових змін. Тут підприємства, які їх обслуговують внесуть зміни до паспортів маршрутів і теж возитимуть пасажирів до вирішення питання нових власників маршрутів на конкурсних засадах. Третя група – нові маршрути. На них управління розвитку транспорту та зв’язку призначить тимчасових, зову ж таки до проведення конкурсу, перевізників, які розроблять паспорти своїх маршрутів. Коли нова система запрацює, одночасно перестануть курсувати автобуси на ліквідованих маршрутах.

Читайте також